Myklebust89 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er Aero S-101 et greit kabinett? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har ikkje sett kabinettet anna enn på bilder, men eg synes det virkar litt skranglete.. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 skranglete? kan du plz være litt mer spesifikk? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Spinkelt, av mindre bra kvalitet. Men det er sikkert bedre å spørre noken som faktisk har eller har hatt kabinettet. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har hatt 202 og jeg kan si at det alt i alt var bra. Masse vifteplasser, rimelig lett, bra design og god layout. Minus for ikke utrekkbar hovedkortplate, og plastdekselet foran portene i front der det av en eller annen grunn skal stå "push to open" med gigantskrift, jeg modda personlig bort hele greia. Skal du ha vannkjøling er dette kabinettet litt lite etter min mening. Bra for de som har lyst på et litt ferdigmodda kabinett, og for de som har lyst til å modde mer. Hvertfall med veggene på er dette kabinettet ikke skranglete. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 jeg har ikke planer om vannkjøling... men er det tungt? planlegger å bruke det mye til LAN og lignende.... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nja, det er vel "litt lettere enn gjennomsnittet i forhold til størrelsen vil jeg tro"<- Masse viftehull og mye luft i kabinettet gjør at det ikke er en veldig tung kunstruskjon. På noen nettsteder er sikkert vekten oppgitt. Jeg skal si at på OsloLan gikk jeg noen hundre meter med dette kabinettet og da var jeg gåen. Men det skyldes nok heller min loka bæremetode+at kabinettet var modda som f***. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå