Nolander Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Warcraft 3 Final Fantasy 7 Disse spillene går jeg aldri lei av. Kjøpte begge med en gang de kom ut og har elsket de siden. Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Elastomania er det ganske lang holdbarhetsdato på.... Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tja, Grand Prix Legends, Falcon 4.0/SP3, som er den mest stabile utgaven av F4 online. Spiller flere kvelder i uken med noen kompiser i England, vi bruker TeamSpeak/Ventrilo til kommunikasjon, og det er stort sett alltid en som spiller som AWACS. Det er helt konge! Total Annihilation er et spill jeg heller aldri går lei av, særlig med utvidelsespakkene The Core Contingency/Battle Tactics. IMHO det beste RTS noensinne! Sub Command er et annet spill som trolig aldri vil forlate min harddisk, ihvertfall ikke før Dangerous Waters kommer ut . RollerCoaster Tycoon ligger her på HD'n enda, det har jeg hatt siden det kom ut. Fantastisk morsomt! Kommer det en coop-patch til H&D2 så blir vel det også liggende en stund trygt og godt i mappen sin. America's Army er også morro hvis man finner en skikkelig server uten pubertale 14-åringer Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Max Payne 1 og 2. 1'ern har jeg runda 7 ganger. 4 av dem uten å miste liv. MGS: 30 ganger. MGS2: 6 ganger. Fikk Big Boss siste gangen. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Spillet jeg har spilt mest sån jevnelig siden det var nyt er vel Rune. Men det er ikke det spillet jeg har brukt mest antal timer på, for jeg har aldri spilt det sån veldig intenst. Lenke til kommentar
assagab Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 blir aldri lei av civilization 3, hver gang jeg starter på ny er det like gøy. Ellers har jeg spilt operation flashpoint utrolig mye, og må nok børste støvet av det snart. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Cs.. Og warcraft3 Edit: Og ElastoMania Endret 6. februar 2004 av orcblood Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg klarer bare ikke gå lei av Warcraft III Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 tror alle kan bli lei av en ting. (eks. et spill) selv er det bare "Real Life" som enda ikke har blitt for kjedelig. Skulle gjerne sett noen updaest her, men siden det ikke finnes noen skapere, så får vi vel bare vente å se hva som skjer...... faktisk tror jeg ikke det kommer til å bli for kjedelig... før om mange år, er jeg avhengig? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 lite kul den "Real Life" artikkelen Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Aldri lei av.. Bomberman 3 til SNES Ellers blir jeg vel lei av alt annet etter en stund, inkludert "Real Life".. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg klarer bare ikke gå lei av Warcraft III Samme her! Warcraft III varer evig! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Er det et spill eller flere du ikke blir lei av og kan spille igjen og igjen og igjen? Jeg har aldri blitt lei av DeusEx, Mario(de gamle og mario på nintendo 64) og Diablo 2+ expansion pack(LoD) sikkert noen fler også men jeg kommer ikke på flere. Jeg klarer ALDRI å glei av OFP (Operation Flashpoint) .- har spillt det i 3 år ( siden demo ) UTEN å ha blitt lei Endret 18. februar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 WarCraft 3 + TFT! Evig morro @ bnet ! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Flight sim Har spilt det i to år nå. spiller det forsatt nesten hver dag Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 CS, selv om jeg spiller det mindre og mindre. GTAVC holder også lenge Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 du blir ikke lei gothic 2 så sant du ikke møter på noen store hindringer. warcraft 3 er også bra elastomania og icytower er også bra Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Championship Manager holder utrolig lenge. Kommer litt an på om jeg har noen kjekke games, men det er ikke få timene jeg har sittet og spillt. Rollercoaster Tycoon varte og ganske lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå