Shotgun Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Som regel blir jeg lei et spill når jeg har kjørt igjennom en gang. Jeg har tre spill som jeg ofte plukker frem. Flightsim 2004, Hidden & Dangerous (2) og Lock On. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 RTCW og senere Enemy Territory virker det som jeg aldri blir lei. Håper at Half-life2 kan dra meg bort fra den noe aldrende quake3 - motoren.. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Fallout 1&2 Transport Tycoon Mega Man X og Street Fighter spilla til SNES(emu, har originalene for piratkopieringsgestapoene) Final Fantasy 7 Endret 5. februar 2004 av n0th1ng Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (Borde inte en sån här tråd ha åldersgräns; "Inga spel yngre än fem år" eller så? (Fem år är nog i minsta laget, tio år kanske är bättre...)) Här är några av de spel jag återkommer till gång på gång; - Combat Mission serien - Steel Beasts - Snood - Solitaire - Minesweep - Airfix Dogfighter - Railroad Tycoon Deluxe - Over the Reich / Achtung Spitfire - MS Flight Simulator /Olle Lenke til kommentar
sjivar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tetris! Det mest geniale spillet som noen gang har blitt langet. Grafikk = ubetydeli : lyd = genial! : holdbarhet = uendelig!! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Rainbow Six 3: Raven Shield går jeg ikke lei, selvom det er forbanna vanskelig. Morro å perfeksjonere taktikkene til terroristene ikke har en sjanse. Og snart kommer jo expansion packen Athena Sword! Endret 5. februar 2004 av XDamage Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) RollerCoaster Tycoon & Championship Manager Endret 5. februar 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Quake 3 lever fortsatt hos meg, tar dm17 i ny og ne Men er Megaman serien og alt innen street fighter som har blitt spilla mest. Selv har jeg en mor som spiller red alert ca. 1 gang pr dag de siste 3 årene, sett bort fra ferie ol. seff. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Mario serien, Zelda spillene, Final Fantasy spillene, Suikoden spillene, Tetris, StreetFighter spillene, Megaman spillene på NES, Gran Turismo spillene, Rainbow Six serien...det finnes my bra spill der ute etter hvert! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Gran Turismo 3 A-Spec! Venter og venter på GT4. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 har aldri blitt lei Starcraft:broodwar som jeg spiller daglig på internett (og har gjort det siden 1999) Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 har aldri blitt lei Starcraft:broodwar som jeg spiller daglig på internett (og har gjort det siden 1999) impressive *klapper* Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Morrowind,GTA 3 og VC,Red Alert 2 Yuis's Revenge,Cs? og sikkert fler jeg ikke kommer på... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Blir aldri lei av CM, Ufo: Enemy Unknown, X-Com: Terror From The Deep, Warcraft eller Diablo 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 CS og Gran Turismo 3 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Medieval: Total war Europe 1400 Morrowind deluxe ski jump American army og Battlefield 1942 på LAN\internett Edit: Og Raven Shield selvsagt Endret 6. februar 2004 av blackninja Lenke til kommentar
Parson Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Unreal Tournament En runde med Capture the Flag - Facing Worlds på internett slår aldri feil. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Railroad Tycoon 2 er fem år gammelt (som var grensen han svensken etterlyste...) og jeg spiller det fortsatt, tror ganske enkelt aldri jeg kommer til å gå lei. Medregnet 1'ern og 3'ern er hele spillserien over ti år. Nope - kommer nok definitivt aldri til å gå lei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå