ZlummGlumm Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vel, FF7 er jeg fortsatt ikke lei, det er bare så mye annet å spelle. Morrowind kan holde i flere år. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Blir aldri lei av GTA: VC og FFVII Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 CS Vietcong (multiplayer) og Age of Empires-AoK blir jeg aldri lei av Også selvsagt alle Nes Snes spill blir man ALDRI lei av!!! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) tror jeg aldri blir lei av zero hour og flight sim 2004 sof 2 spiller jeg ennå på nettet(men ikke så mye som før) gta "vice city" ble jo bra da man kan spille det på net(multiplayer)mod ellers er jeg glad i rollespill,tenker da på ff-serien... Endret 4. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Glemte tidenes beste spill ZELDA-OoT og Alttp. Kommer til og spille det til jeg DØR garantert!!!!! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Glemte tidenes beste spill ZELDA-OoT og Alttp. Kommer til og spille det til jeg DØR garantert!!!!! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sorry har problemmer med nettet maskinen sendte av en eller annen grunn innlegget mitt 6 ganger Shitt happens Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Spiller fremdeles både CS og Freelancer. Har også begynnt å spille Rallymasters igjen som er et "trollgammelt" bilspill. Har satt opp en rallymasters server også som jeg og noen kompiser driver spiller på. Jeg er også en svoren Sim City fan og det hender at jeg får et innfall der jeg bare må bygge en by :-) Dacourt Endret 4. februar 2004 av dacourt Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 MOHAA-spillene (spesielt Spearhead) i multiplayer er avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Max Payne 1, sikkert rundet det 6 ganger, nesten like skøy hver gang! Ellers så kan jeg alltid ta en runde Battlefield i ny og ne, jeg har blitt litt lei dog, siden jeg spillte det flere timer hver dag i ett års tid Hehe, jeg rundet Max Payne 4 ganger, 2 av de var på hard. Når det gjelder spill jeg ikke blir lei av så kommer WC3, CS, q3, GTA (alle), og Elasto mania ganske høyt. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 CM serien..Har blitt litt smålei iblandt, men da tar jeg bare en måned pause, og så er det på`n igjen Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For meg er det : - Operation Flashpoint - Need for speed : Porsche unleashed Kanskje Hidden and dangerous 2 , for se . Med tanke paa add-on og COOP saa blir det nok ligende en GOD stund ja Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tja, for meg er det vel Colin Mcrae Rally 2.0 som fortsatt skaper hygge på boksen min. En rekord kan alltid brytes Hm, ta en runde nå kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå