super-data45 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Er det et spill eller flere du ikke blir lei av og kan spille igjen og igjen og igjen? Jeg har aldri blitt lei av DeusEx, Mario(de gamle og mario på nintendo 64) og Diablo 2+ expansion pack(LoD) sikkert noen fler også men jeg kommer ikke på flere. Endret 4. februar 2004 av super-data45 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 GTA 3 og VC har god holdbarhet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Folk blir tydeligvis ikke lei av CS.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 C&C Renegade og C&C Red Alert 2. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tja hvis man er god så blir man ikke lei av cs så mye. Quake3 er det vel noen som spiller og..Blir litt for mye fart for meg i q3 så jeg holder meg i cs som jeg er god i Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Morrowind blir jeg heller ikke lei av Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Final Fantasy 7-10, Super Mario World. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 MP-spill man har spilt en del blir man ikke lei av (cs for meg), men jeg vil legge til gode gamle Transport Tycoon Deluxe som et spill jeg aldri blir ferdig med.... Lenke til kommentar
Cramping Death Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Final Fantasy 7-10 går man ikke så fort lei. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Super Mario World Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 svært få.. jeg vil nesten si det er et problem jeg har.. for alt jeg spiller er veldig intenst noen dager, så er jeg lei og legger det vekk lenge.. så kanskje jeg spiller det intenst en periode igjen senere.. Men kan nevne noen som jeg ikke har problemer med å sette meg ned med: age of empires (helst i nettverk), chessmaster , gta spillene, pirates!, championship manager, quake (helst på lan), sims.. Ellers spiller jeg for øyeblikket trues crimes: streets of LA Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 FallOut 1 & 2! Får aldri nok.. CM-serien! Selv om jeg at og til blir lei av de, tar det aldri mange mnd før jeg er på`n igjen... ET har jeg ikke blitt lei ennå. Og det hender titt og ofte jeg fyrer opp min slitne traver av en Amiga og spiller litt superCars 2, Lotus 2 osv. osv.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Forhåpentligvis Ikke Half Life 2 Og så bli jeg sjelden lei Max Payne. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg har aldri blitt lei SMB3.Det er bare så kult Championship Manager er også en spillserie jeg aldri har gått lei av Endret 4. februar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har aldri blitt lei SMB3.Det er bare så kult Enig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Championship Manager, tror jeg at jeg aldri kommer til å bli lei... Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Blir ikke lei Trackmania. Har spilt det nesten daglig, først demo og nå fullversjonen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ble lei av cs. men så skaffet jeg meg en ny mus og spiller cs igjen. det kan nevnes at jeg hadde en trådløs drittmus før. jeg kjøpte forøvrig pakken "the aimbot". Er meget fornøyd med den. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Max Payne 2 Max Payne C&C : Zero Hour Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Max Payne 1, sikkert rundet det 6 ganger, nesten like skøy hver gang! Ellers så kan jeg alltid ta en runde Battlefield i ny og ne, jeg har blitt litt lei dog, siden jeg spillte det flere timer hver dag i ett års tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå