above Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei Hvordan kan jeg bli moderator?? Har så lyst å bli moderator Hva må jeg eventuelt gjøre for å bli det og hva er det en moderator påtar seg av jobbe??? Takker for svar på forhånd Mvh Ostebu Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Lykke til...... Lenke til kommentar
above Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 QUOTE (JoachimR @ 04/02/2004 : 18:31) Lykke til...... Hva mener du med "LYkke til" ?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det skal mye til å bli det, men mulig det er noe enklere nå, hvor man har innført "brukermoderatorer"... Likevel bør man nok være med i gutteklubben grei som noen sier... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Moderatorene har valgt ut 3 vanlige brukere til å bli moderatorer for en liten stund siden, og sa i ettertid _klart_ ifra at de ikke kom til å ta inn flere moderatorer, og at det IKKE var noe vits å spørre Lenke til kommentar
above Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 QUOTE (jh_ @ 04/02/2004 : 18:38) Moderatorene har valgt ut 3 vanlige brukere til å bli moderatorer for en liten stund siden, og sa i ettertid _klart_ ifra at de ikke kom til å ta inn flere moderatorer, og at det IKKE var noe vits å spørre Sorry da..Jeg har ikke sett noe av det Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Les her QUOTE (yummy)Vi har, som en prøveordning, utnevnt noen få brukere til moderatorer. Disse brukerne er utvalgt av oss i forumstyret, basert på hvordan brukerne har oppført seg og hvilken erfaring de har i forumet. Vi kommer IKKE, gjentar IKKE, til å ta imot søknader om moderatorstatus. Dersom dette prøveprosjektet er vellykket, vil vi selv vurdere om, hvis, når, hvem og hvordan nye moderatorer skal utnevnes.Så det nytter ikke å mase, bare så det er sagt med én gang. Det vil i såfall virke mot sin hensikt... Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg