Hellslayer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Får lommepenger av mor (Kall meg gjerne bortskjemt ) Og hvis jeg ikke har regnet helt feil nå så blir det: Kjøler + vifte = 750kr Hd = 1995kr Mus= 500kr Frakt på hd + mus = max 200kr Sum 750 + 1995 + 500 + 200 = 3445. Så jeg har råd:) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjøp en ekstern 200GB harddisk Lenke til kommentar
ratm Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ****** du får jo 360 flasker med Tuborg for de pengene, burde jo holde i 2 uker... Gir god glede vettu ellers så har du råd til en 20 gb versjon av Ipod.. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 vent med å bruke pengene til 64 bit systemene med DDR2 og PCI express er på plass for fullt, regner med pengene får bein å gå på da ja.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Spar pengene til du trenger å kjøpe noe nytt... ikke bare for å bruke de. Spar til den gangen alle komponenter i maskinen begynner å bli trege, og gjør en full oppgradering da. På det tidspunktet, kommer nok de 3600 kronene meget godt med. Så mitt tips er : Bruk de på bankkontoen. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nå har jeg da allerede bestemt meg... Det blir det siste jeg sa i posten her. Husk at jeg trenger ingen jæ***pc for å spille cs Og det kommer alltids en mulighet til å tjene noen ekstra slanter så jeg får oppgradert mer i fremtiden også Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 han trenger SERIØST et nytt skjermkort og kansje noen nye disker siden du skal på TG kremt. gf2 holder strengt tatt til cs...... Ut over det. Som du sier selv, Kjøp deg ny mus! bruk en tusing på en buetooth-mus, og litt cash på en func... og hvem kan be om mer? forresten, skal du på tg så er det kanskje en god idé med en 300gb disk? eller kanskje du skal bare spare pengene dine, og bruke de på å oppgradere senere... ? Eller, best av alt. Kjøp deg en Feeet Kontorstol til 3600! da blir tguka litt behageligere. ! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Da er hd + musa bestillt så jeg tror ikke det bir noe plassmangel på tg i år Vifta + Thermalright SLK-947U ribba har jeg allt fått og jeg er kjempefornøyd Ligger på en 39-41 grader da jeg spiller ol med alle viftene på dvs: 2x120mm kabinettvifter og cpu vifta. Om natten da alle viftene er skrudd av og pc'en bare driver å laster ned div ting og tang så ligger den på 44,5 grad. Og til alle dere som tror at Thermalright SLK-947U ribba IKKE passer til et Abit nf7 v2.0 hovedkort så stemmer dette ikke! Det står riktignok på thermalright sine sider at den ikke passer, men jeg hadde da ingen problemer med å feste den Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 kjøp deg en logitech mx310 og en wd 250Gb hdd kanskje en GOD musematte også har den musa selv og er SYKT fornøyd med den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå