AMD-guru #1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ny HdNy mus Ny cpu kjøling siden den jeg har nå bråker helt ***** (Volcano 11) HDD: seagate 160GB (kanskje 200gig, hvis du har mer penger) CPU kjøling: MIST frostebite socket A ... eller Swiftech MCX462V og 8412N2GL hvis du har mer penger... mus: MX700 eller intelli 4 (personlig hadde jeg valgt MX700) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Kjøler: Swiftech MCX462V med en stillegående 92mm vifte. Skal du kjøpe mx500 bør god musmatte vurderes, har selv steelpad 4s. Endret 4. februar 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
westa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kjøp deg mus..... Det hjelper alltid på humøret... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ville kjøpt... - Et skikkerlig tastatur (Keytronic Ergoforce Pro-ett-eller-annet) - Et godt headset (Gjerne Koss UR40) - Mus og tastatur (MS Explorer v3 og fUnc 1030/Steelpad 4D) - Kanskje en skjerm med høy oppfriskingsfrekvens (spiller du mye CS kan det være kjekt å ha en skjerm som klarer over 100hz. Da får du 100 «ekte» bilder pr. sek.) Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ville kjøpt... - Et skikkerlig tastatur (Keytronic Ergoforce Pro-ett-eller-annet) - Et godt headset (Gjerne Koss UR40) - Mus og tastatur (MS Explorer v3 og fUnc 1030/Steelpad 4D) - Kanskje en skjerm med høy oppfriskingsfrekvens (spiller du mye CS kan det være kjekt å ha en skjerm som klarer over 100hz. Da får du 100 «ekte» bilder pr. sek.) Mye penger tror du jeg har a? Jeg har tenkt til å kjøpe meg en wd 250 s-ata disk (2100kr og da tok jeg med frakt) Så tar jeg meg en Microsoft Intellimouse Explorer w/Tilt Platinum V.4.0 (mao: intelli 4 tror jeg:P) Og så sist men ikke minst en stillegående cpu kjøler... Da lurer jeg på en ting: er denne noe bra? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK947U Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ville kjøpt... - Et skikkerlig tastatur (Keytronic Ergoforce Pro-ett-eller-annet) - Et godt headset (Gjerne Koss UR40) - Mus og tastatur (MS Explorer v3 og fUnc 1030/Steelpad 4D) - Kanskje en skjerm med høy oppfriskingsfrekvens (spiller du mye CS kan det være kjekt å ha en skjerm som klarer over 100hz. Da får du 100 «ekte» bilder pr. sek.) Mye penger tror du jeg har a? Jeg har tenkt til å kjøpe meg en wd 250 s-ata disk (2100kr og da tok jeg med frakt) Så tar jeg meg en Microsoft Intellimouse Explorer w/Tilt Platinum V.4.0 (mao: intelli 4 tror jeg:P) Og så sist men ikke minst en stillegående cpu kjøler... Da lurer jeg på en ting: er denne noe bra? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK947U den er fin den... men du må jo selvfølgelig ha en vifte oppå også... kjøp den en stillegående kabinettvifte (80mm eller 92mm) -- 8412N2GL er en vifte med veldig lavt støy nivå, hvis det er dette du er på jakt etter.. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 100stk verbatim dvd plater?Ny mus + bra musmatte? Harddiskbasert MP3/ Ogg spiller? Waterchill? Okey: Da retter jeg litt på posten her! Etter deres mange forslag går jeg for: Ny Hd Ny mus Ny cpu kjøling siden den jeg har nå bråker helt ***** (Volcano 11) Hjelp meg med å finne ut hva jeg skal ha nå da:) kjøp ikke ny kjøling.. ta av den beskyttelsen på vifta det er den som sørger for bråket.. du senker bråket ytterlig.. Ny mus.. se denne lista jeg skrev i et annet forum RAzer boomslang: 2100 dpi (dots per inch) kuleoptisk mus (optiske sensorer som leser kulens bevegelser) Formen er laget slik at hånda ligger mest mye naturlig rundt den. Et fast grep er lett her. Musa er ikke bra for de med tjukke fingre. (verdens mest presise mus) Microsft intelli 3.0 7-800 dpi Optisk som selges med icemat de fleste steder. En forsovit veldig stor i størrelsen men likevel mindre en razor. Veldig godt passet til hånda. konkurere godt mot razor. Ettersom boomslangen er så stor er det dens bakdel. Knappene kan for mange virke håpløst da du trykker med midten av fingeren. Dette er den musa jeg spiller med og har ikke opplevd noe dårlig med den. Den lagger aldri elller noe som helst. For emg er denne det ultimate etter å ha prøvd razor, Mx intelli, a4, etc Microsodft intelli 4.0 1200 dpi Optisk Litt annerledes form enn 3.0 Kan oppleve lagg i windows. ellers en all aroud god mus slik som sin forgjenger 3.0 Mx seriene. Om du vet åssen cordless desktop med mus og tastur som er trådløst. Musene er litt bedra version av dem. Tung stabil og høy dpi God og holde i. Lagger ikke trådløs (eneste minuset er at den er oppladbar.. men levetiden da du har lada den opp er veldig godt. så dette er ikke et dårlig valg. i overall synes jeg du skal dra ned å teste musa.. evt låne mus fra en ven og teste den litt ut.. ikke kjøp katta i sekken ved å tru den er bra og den ikke passer hånda di liksom.. alt er indeviduelt.. siden du ikke skal sikker splle noe annet enn cs på tg trenger du ikek nytt 3d kort enda.. men ikke sløs penger på ny kjøling. bruk det heller på hdd eller noe annet stff til pc'en. kasnkje noen kabinett vifter fra papst. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Da kjøper jeg meg den + ei god stillegående vifte jeg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mx 700 er ikke bra til cs. den er for tung og den er ikke den beste å holde i. den utlimate cs musa er uten tvil Microsoft intellimouse explorer 4.0. Men 3.0 er også et veldig bra valg. hvis du spiller cs er det også å annbefale å skaffe seg en god musematte da ville jeg valgt steelpad 4s som har kommet best ut i de fleste nyere tester. Her har du en link der du kan kjøpe begge to i en pakke med det passende navnet "the aimbot" http://www.steelpad.com/products.asp (den er helt nederst på siden) Her er et bilde av pakken : http://www.steelpad.com/gfx/products/Steel_IME4_web.jpg Altså her får du en mus som er bedre en mx700 ( mx700 er dyrere fordi den er trådløs) og bedre. hvis du velger å kjøpe "the aimbot" pakken er det fortsatt billigere enn mx700! da har du både den beste musa og den beste musematta som finnes på markedet! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Som jeg skrev litt oppi her: Jeg går for intell ms 4.0 musa;) Musematte får jeg se om jeg skaffer meg på tg... Foreløbig "kjører" jeg brodflate Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (verdens mest presise mus) på papiret er den verdens mest presise mus. men dette stemmer ikke i realitet fordi det er en kulemus og ved kjappe bevegelser har kula en tendes til å rulle mot en av sidene. (husker ikke hvilken) kan også nevne at den fikk 2 i en test av hw.no Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (verdens mest presise mus) på papiret er den verdens mest presise mus. men dette stemmer ikke i realitet fordi det er en kulemus og ved kjappe bevegelser har kula en tendes til å rulle mot en av sidene. (husker ikke hvilken) kan også nevne at den fikk 2 i en test av hw.no den er mest presis i praksis også. men godt hende den gjørosm du sier me den er fortsatt mest presis men jeg sier ikke dn er best.. Siden den har mulighet og lese nesten 3 ganger mer enn noe annen mus gjør denne til mest presise da den leser med pixler i bevegelsen enn noe annen mus Lenke til kommentar
zexs Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Luksusproblem deluxe spør du meg Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 driter hva tester av HW.no sier jeg harliksom testamusene mot hverandre.. har en razor liggenes hjemme og har intelli 3.0 har spilt mye medintelli 4.0.. har lånt mx 700 en stund av en ven for og teste så jeg har testa. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Men over til spm Hd er noe som jeg har lyst på ja, men jeg gidder ikke kjøpe hd for 3600 spenn Frelsesarmeen. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Okey: Da retter jeg litt på posten her! Etter deres mange forslag går jeg for: Ny Hd Ny mus Ny cpu kjøling siden den jeg har nå bråker helt ***** (Volcano 11) Hjelp meg med å finne ut hva jeg skal ha nå da:) kjøp ikke ny kjøling.. ta av den beskyttelsen på vifta det er den som sørger for bråket.. du senker bråket ytterlig.. Har allt gjort det, men jeg får ikke sove om natta av den grunn Har prøvd Intell 4.0 musen bittelitt hos en kammerat og jeg synes den passet bra, selv om det var veldig uvant med en så stor mus. (Min er veldig liten ) Lenke til kommentar
cpy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) OPPS... Endret 4. februar 2004 av cpy Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mx 700 er ikke bra til cs. den er for tung og den er ikke den beste å holde i.den utlimate cs musa er uten tvil Microsoft intellimouse explorer 4.0. Men 3.0 er også et veldig bra valg. hvis du spiller cs er det også å annbefale å skaffe seg en god musematte da ville jeg valgt steelpad 4s som har kommet best ut i de fleste nyere tester. Her har du en link der du kan kjøpe begge to i en pakke med det passende navnet "the aimbot" http://www.steelpad.com/products.asp (den er helt nederst på siden) Her er et bilde av pakken : http://www.steelpad.com/gfx/products/Steel_IME4_web.jpg Altså her får du en mus som er bedre en mx700 ( mx700 er dyrere fordi den er trådløs) og bedre. hvis du velger å kjøpe "the aimbot" pakken er det fortsatt billigere enn mx700! da har du både den beste musa og den beste musematta som finnes på markedet! blir det ikke moms + noe avgift til staten og greier da? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 RAID-kontroller med 3-4 raske disker i RAID 5? Kanskje bortkastet, men står i alle fall på ønskelista mi... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva med og spare pengene til du skal på tg, går asse penger der... pluss du finne sikkert noe du får lyst på som di selger der borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå