Zamoht Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Sitter nå med en geforce2 ultra med blueorb... Denne vifta, er som mange vet, ikke spesiellt stillegående. Ikke kom og si at dere mener noe annet... støy opfattes forskjellig fra person til person. Jeg lurer på om det finnes noen gode alternativ til blueorb på markedet? Dvs. en kjøler spesiellt laget for kjøling av gpu med de medfølgende festene.. Jeg gidder nemlig ikke lage meg noe heimmekka greier av en gammel pentium vifte eller lignende. Jeg vil kjøpe ferdig vare! Noen forslag til kjølere og steder der de selges? Mvh Thomas Nilsen Kragerø Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Zalman CNPS GPU kjøler er ribbe uten vifte. Denne er meget god, og selvfølgelig helt stillegående. Det beste er å ha en kabinettvifte i nærheten, eller å ha den i kombinasjon med en 6000 serie cpu kjøler for å kunne kjøle ned ribben litt. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg synes da at prisen på denne var litt i høyeste laget i forhold til blueorben som er der allerede... Dessuten er ikke kjøleytelsen noe å skryte av... Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Du må nok lage noe selv hvis du vil ha det stillegående, eller gå over til vannkjøling. Du kan jo prøve crystal-orb el. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Crystal orb bråker like mye.. Før du gjør noe som helst foreslår jeg at du prøver vifta på 5 eller 7 volt. Det gjør jeg, og det funker bra. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Denne "Zalman GPU"- ribben.... Vil den ta så stor plass at kjøleribbene til minnet på skjermkortet må fjernes? Den ser litt stor ut... Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 du kunne jo prøve en stillegøende cpu kjøler kan kjøpes på 3dfxcool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå