fondus Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei. Har kjøpt meg p800 brukt, men får ikke cder før om et par dager.. kan noen gi meg en link eller sende meg driverene og softwaren jeg trenger for å koble p800 til pc med 2k og xp? takk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du trenger ingenting, bare sett den i sync stasjonen så finner pc'en den selv Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 nei...har gjort dette, men da kommer bare driverinstallen til 2k opp. funker ikke uten. har dog ikke prøvd i xp Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Takk. Nå fikk jeg installert driveren. Hva gjør jeg nå? Den kommer jo ikke opp i min datamaskin eller kontrollpanel eller noe.. ikke så lett uten bruksanvisning takker for hjelp så langt! Endret 4. februar 2004 av fondus Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 tar tewren innom #p800 på EFnet... + det skal komme ikoner på startmenyen og et på desktoppen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå