aldrimerforum Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vet noen om et bra og enkelt program en kan stemme gitaren sin etter? Etter utallige vanlige stemminger er den sikkert snart en hel tone under standard anybody? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Telefonrøret... summetonen er en A. Ellers kan du jo prøve med Power Tab. Bare å legge inne programmet, gå på Guitar -> Setup. Der kan du høre hvordan tonene på gitaren høres ut (står som default på standard EBGDAE stemming). Ellers kan jeg vel anbefale deg å kjøpe en slik en. Koster ikke noe særlig og du sørger for at gitaren din alltid er stemt. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 5 bans regelen hvis du får stemt en streng Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 5 bans regelen hvis du får stemt en streng den vet jeg jo såklart. Kan jo å stemme gitaren Men jeg tror jeg går å hører i telefonen jeg hvis det stememr at vi finner en A der. Og det gjør det sikkert, for jeg tror jeg har hørt om det før.. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det stemmer ikke nødvendigvis at summetonen er kammertonen. Bruk mobiltelefonen, hvis du har en med gammeldagse ringelyder, og mulighet for å lage disse. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 stikk inn på en riff butikk og kjøp deg en stemme boks, koser 150 spenn.... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 stikk inn på en riff butikk og kjøp deg en stemme boks, koser 150 spenn.... skal nok gjøre det en gang snart ja... Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Du kan jo også laste ned mp3 med en ren A. Her. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ellers kan jeg vel anbefale deg å kjøpe en slik en. Koster ikke noe særlig og du sørger for at gitaren din alltid er stemt. Sånne digitale tunere har jeg stort sett bare dårlig erfaring med. Blir aldri helt riktig. Kan jo ha blitt bedre de siste par årene, men gå heller for en bra analog tuner. mvh Pantera Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvis du ikke har råd til en vanlig tuner kan du teste In-Tune. Det er ganske bra. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 her er linken. DET var det jeg lette etter! =) Noen som vet om noen andre program med samma funksjon, men som kanskje er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå