CS_eR GøY Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 har en kamerat som hvar en av de første stygge eierne av et orginalt retail kort fra ATI!!! altså han er stygg!!!! han fikk retail men ikke half-life (har kjøpt razer 1000 retail der før uten å få med muse matta) han har hl fra før av men vill gjerne ha truesform finnes det noe patch eller et sted du kan laste ned hl med truesform? mvh CS_er gøy Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Noen som har half-life med truesform her?? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Fikk ikke noe spill eller snacks i min eske. Bare noen kabler, en dårlig manual og en drivercd. Kjøpt fra multicom Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Bare hent hjem nyeste versjon (1106 eller hva det nå var). Men jeg mener at jeg leste et sted at bare Counter-Strike støtter trueform. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: han fikk retail men ikke half-life Det er fordi det ikke følger med noe Half-Life (bare i USA/Canada det følger med noen spill så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå