BlaZteR1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg trenger forslaf til modding av mitt Chieftec midi tower. har glass-dør . vifte i toppen (vurderer en til med glass), spraya det gull inni , slengt inn noen jalla-lys. Men jeg vil ha noen spennende Casemods jeg kan gjøre. Jeg er selv nybegynner og ønsker forslag til kule og ikke ekstremt krevende saker. Har vurdert og sette på en Spoiler bakpå Hvis du har noen casemods du har gjort/bilder så kan du poste det her Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har du kikket på de forskjellige trådene her på forumet? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mitt forslag er å bruke hovet ditt. det finst ikkje nybegynnere i casemodding. du kan vere nybegynner i bil køyring, men ikkje casemodd. (eller går det an å vere nybegynner til å fantasere?) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Du kan jo gjøre slik som meg: Her er tråden med resten av bildene. Endret 4. februar 2004 av suzze Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Har ein liten ide eg... skal lage skisser nå m en gang.. edite når eg e ferdig aiiiiit? Edit: Her har eg min ide Her Angående mønster på siden må du legge på sjablong så tar du sandpapir og pusse det såna t d blir en matt effekt Endret 5. februar 2004 av tep0sen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå