Gå til innhold

To dårlige dager for Microsoft


Roamer

Anbefalte innlegg

Xbox har hittil hatt en skuffende lansering i Europa. Hvor mange av folk her har sett reklamer på TV? Har dere sett xbox'er i butikker? Kø utenfor salgslokaler? Link følger;

 

http://www.cube-europe.com/

 

_________________

"You can go a long way with a smile.

You can go a lot further with a smile and a gun."

- Al Capone

 

[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-03-14 23:15 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjøker!

 

Broren min kjøpte en Xbox tidlig i dag morges, 3995,- har vel aldri tidligere vært så lurt brukt. Har sitti og spilt endel på den i kveld, og jeg er forelska allerede.

 

Den danker ut ALT jeg har sett av andre konsoller, inkludert min elskede Dreamcast! Har spilt Amped og Project Gotham Racing i dag, SYKT bra spill med utrulig strøken grafikk. Har ikke opplevd det minste problem, det var bare orgasmisk lykke fra start til slutt! Jeg tør påstå at de to spille ser bedre ut enn noen bilspill eller snowboardspill jeg har sett på PC, uten å kødde! Og jeg spiller MYE bilspill på PC...

 

Folk som driver og disser Xbox veit pokker ikke hva de snakker om, dette er guden av alle konsoller! Iallfall fram til jeg får sjekke hva Gamecube er god for... :wink:

 

Xbox tråkker PS2 LANGT ned i gjørma, for real!

 

*ekstase*

 

gleder meg som en liten drittunge til å dra tilbake på besøk til bror i morra og leke mer med Amped. Kanskje jeg skal kjøpe med meg Rallisport Challenge og Halo på vei dit... Jet Set Radio Future hadde ikke gjort noe heller, men akk, ingen har det inne enda

:sad:(

Lenke til kommentar

Vel, det er en del av oss som synes at gameplay er viktigere enn grafikk. Men, det er fint at du liker Xbox'en din. Det er en investering på linje med en pc, tross alt.

 

Kjøpte du ikke Halo!? Det er vel det eneste Xbox spillet som er verd å kjøpe en såpass dyr maskin for. Xbox'en banker vel ikke PS2 i bakken akkurat, se på alle spillene som er ute på PS2 i forhold til Xbox. PS2 banker jo tilogmed Gamecube når det gjelder spill, for øyeblikket.

 

Visste dere forresten at det er flere spill annonsert til Gamecube enn Xbox? Dette kan selvsagt forandre seg. Men, Xbox hadde en dårlig lansering i Japan. Og siden Square er med Nintendo igjen, vil kanskje Xbox dø ut der nede hvis ikke M$ pumper inn masse penger. Hvis Xbox har en dårlig lansering i Europa, slik det nå ser ut (ja, det er tidlig), kan man regne med at PS2 og Gamecube vil få flest spill.

Lenke til kommentar

Prøvde Xbox på den lokale spaceworld butikken og syntest at grafikken var helt ekstrem. Har også prøvd Halo men syntes at styringa var helt for %#¤#" men dette er vel noe man blir vant til. Hadde den ikke vært så dyr hadde jeg nokk kjøpt meg den....

Lenke til kommentar

Har du punget ut mange tusen for å få en ekstra PC? Gratulerer. Hva er poenget med å spille med mus og tastatur på en konsoll? Hele sjarmen ligger jo i kontrolleren (åhh, du har en Xbox..).

 

Hvor mye måtte du punge ut med for Tastatur og Mus? Tror det kan bli en ganske interessant sluttpris på det kjøpet ditt der.

Lenke til kommentar

Quote:


Roamer skrev (2002-03-16 12:48):

Har du punget ut mange tusen for å få en ekstra PC? Gratulerer. Hva er poenget med å spille med mus og tastatur på en konsoll? Hele sjarmen ligger jo i kontrolleren (åhh, du har en Xbox..).


Hvor mye måtte du punge ut med for Tastatur og Mus? Tror det kan bli en ganske interessant sluttpris på det kjøpet ditt der.



 

Trur du har misforstått litt! Jeg har ikke kjøpt meg en XBOX, jeg har bare prøvd den! Når det gjelder tastaturet og musa, synes jeg det er mye bedre på skytespill, ellers er kontrolleren helt konge.. Og siden XBOX har USB 2.0 utganger, kan jeg bruke USB tastaturet og musa mi hvis jeg ønsker det!

Lenke til kommentar

Blir bare mer og mer forelske for hver dag. I dag kjøpte brutter seg Rallisport til Xboxen, det er uten tvil det peneste rallyspillet jeg noensinne har sett, uansett platform, og på toppen av det hele så er spillbarheten EKSTREMT bra!

 

Dæven døtte, hadde jeg bare fått lov av samboern så hadde jeg løpt ut og kjøpt en tvert! Sånn er det når en dele på penga... :wink:

 

Så langt har jeg spilt Amped, Project Gotham og Rallisport. Alle tre er spill som er så gode at de slår alt jeg har spilt av tilsvarende spill på andre platformer, både når det gjelde grafikk og spillbarhet. Xboxen er rett og slett syk! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-16 17:12, BoardkilL skrev:

Blir bare mer og mer forelske for hver dag. I dag kjøpte brutter seg Rallisport til Xboxen, det er uten tvil det peneste rallyspillet jeg noensinne har sett, uansett platform, og på toppen av det hele så er spillbarheten EKSTREMT bra!


Dæven døtte, hadde jeg bare fått lov av samboern så hadde jeg løpt ut og kjøpt en tvert! Sånn er det når en dele på penga... :wink:


Så langt har jeg spilt Amped, Project Gotham og Rallisport. Alle tre er spill som er så gode at de slår alt jeg har spilt av tilsvarende spill på andre platformer, både når det gjelde grafikk og spillbarhet. Xboxen er rett og slett syk! :smile:




 

Enig med deg! Du får helt hekta!! Du burde prøve Halo, så fort du har lært deg kontrollene på det og mestrer spillet, klarer du ikke å slutte :smile: Jeg og en kamerat spilte 2 player på demo missionen i byn, vi stod nesten en hel time å spilte, da fikk vi ikke lov mer :razz: FY F*EN å phett det var!!

Lenke til kommentar

Til Roamer!

 

Hvor "lenge" har X-Box hvert på banen i forhold til PS2? Det er selfølgelig mest spill til PS2 da denne maskinen har hvert på banen i flere år din mongo!!

Jeg tror jeg venter på GameCube fra Sega.. de beste spillen på consoll som jeg har spilt er fra Sega så vi får se...

garrettl.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-19 19:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-19 19:36, Tåka skrev:

Til Roamer!


Hvor "lenge" har X-Box hvert på banen i forhold til PS2? Det er selfølgelig mest spill til PS2 da denne maskinen har hvert på banen i flere år din mongo!!

Jeg tror jeg venter på GameCube fra Sega.. de beste spillen på consoll som jeg har spilt er fra Sega så vi får se...

garrettl.jpg


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-19 19:38 ]</font>


 

Gamecube er Nintendo da... SEGA lager spill for Xbox de...

Lenke til kommentar

Venter du også på Gamecube? Vel, da er vi to.

 

Hvis man ikke har kjøpt seg PS2 enda, så er dette en glimrende tid å kjøpe den på. Den har massevis av gode spill og har hatt tid til å modne litt. Og hvis man ikke regner med spillene når man snakker om konsoller, da er man litt på jordet spør du meg.

Lenke til kommentar

har snart råd til å investere i en xbox med noen phete spill :grin: :razz: Etter en laang, laaang tid med sparing, sulting og tigging..... snufs...

 

Bare kødder :smile: . XBOX er dyr, men jeg synes den er verdt vær j*vla krone, spør du meg!!

Har aldri vært borti noe råere, og jeg har prøvd det meste av konsoller oppgjennom tidene, som f.eks fiaskoen PS2 :grin: Neida, skal ikke erte på meg noen PS2 friker jeg :razz:

 

LENGE LEVE XBOX :wink:

 

_________________

 

HALO avatar.php?userid=20045&dateline=1015704019 RuLeZ!

 

[ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-03-19 22:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...