hallrar Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har et VIA KT400 Chipset Based MSI KT4V hovedkort. Jeg tenkte jeg skulle oppdatere 1. BIOS (AmiBios fra v1.8 til v1.9) 2. Drivere for "VIA Chipset 4in1 Drivers" (fra ukjent til v. 4.51). Se forøvrig her: http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=362&kind=1 Jeg gjorde dette via MSI Live Update programmet. Jeg vet ikke om det var ved BIOS-oppdateringen eller ved VIA Chipset-pakken, men først etter at begge oppdateringene var gjort oppdaget jeg at hovedkortet nå bare gjenkjenner prossesoren min som Athlon XP 1500+ (1.3GHz), mens dette egentlig er Athlon XP 2100+ (1.8GHz). Hvordan kan jeg løse dette?? For det går vel ikke an å gå tilbake på BIOS BIOS oppdateringen? Eller er det de nye VIA-driverne? Desperat nå... Hallvard Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sett FSB i bios til 133MHz, tipper at den er på 100MHz nå...... Lenke til kommentar
hallrar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) What a beautiful brain! Takk skal skal du ha! Endret 4. februar 2004 av hallrar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå