meastp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Har nettopp fått NextGenTel, men har, inntil videre, beholdt e-post adressene fra telenor (online). Problemet nå er at jeg ikke lenger kan sende e-post... Intern feil [550 Access denied] (Opera's mailklient) Noen som kjenner til problemet, eller kan hjelpe på annen måte? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
Blizzer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Virker som at epost adressen din er sagt opp fra Telenor. Ta kontakt med kundeservice 05000 eller på www.online.no Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 he he... problemet, eller det er det vel egentlig ikke , er at jeg kan sjekke mailen, og har mottatt mail.. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du må vell kanskje forandre SMTP fra: smtp.online.no til mail.broadpark.no Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja. Husk at utgående postserver SMTP blir mail.broadpark.no og IKKE mail.online.no. Da kan du sende mail. (Og ja, det blir onlineadressen din som kommer opp som avsender hos mottakeren) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) EDIT: misforstod Endret 4. februar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, selvsagt... takk skal dere ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå