Gå til innhold

Hvilken av disse viftene bør jeg velge?

fudun

Anbefalte innlegg

Hei,

lurte på om noen tilfeldigvis skulle ha erfaring med begge disse viftene, eller ihvertfall Antec'en. Selv har jeg testa et par Titan 120mm vifter (tror det var en litt annen modell), og de bråker jo som bare det. Må under 7v for å bli fornøyd med støynivået.

Antecen, derimot kommer med egen termostat (desverre innebygget, så jeg kan ikke bare feste sensoren på en hd, men det funker kanskje likevel..)

Planen er å sette vifta i et Antec SLK-3700BQE kabinett enten foran diskene, eller å bytte plass med orginalvifta, og sette den (orginalvifta) foran diskene.

Linker:

Antec kabinett

Antec vifte

Titan vifte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det är ljudnivån som besvärar dej så är nog Antec-fläkten mer besvärande än Titanen.

Båda väsnas en aning på full fart.

Titan kan lätt styras till önskad nivå.

Antec sätter nivån själv, och räkna med att den blir ganska hög. (Temperaturstyrningen kan minska ljudnivån max 7,0dB, och då krävs att du har en rätt låg temperatur.)

/Olle

Lenke til kommentar

Papst 120 mm.. helt enig.. jeg er kjempe fornøyd med mine 4.. de er styrt av en vifte kontrollere, så de er knapt hørbare.. selv på max fart er de nesten ikke til og legge merke til.. :thumbs:

jævlig er lov, men ******* ikke ?

rart at jævl-a er så mye værre enn jævlig..

Endret av implex
Lenke til kommentar

Seff vet jeg at Papst er bedre, men det er OT, og dessuten er det lenge siden jeg bestilte.

I fronten av kabinettet er det uansett såpass kaldt at vifta går på rundt 1000 RPM, så den høres ikke. Hvis diskene begynner å jobbe, kan jeg lese av at hastigheten øker, men den har fortsatt ikke kommet opp i hørbar hastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...