jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Den øverste var utrolig fet, nesten som en forvokst iPod... Lenke til kommentar
Beo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja det er iallefall møye tid og gryn som må gå med Den siste var bortimot kunst!!!!! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har noen lyst på shuttle? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10803309 Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jaa, ser at mange som liker shuttle.. *kosepåshuttlenmin Skal nå sette inn OlivinsandblåstGLASS vindu i venstre siden på shuttlen min, hvor jeg skal ha en vifte i som skal kjøle grafikkortet. Går teknisk byggfag så gjør det der, har tillgang til alt som er av glassverktøy Vi har ikke noe plexi så da ble det neste valget GLASS!. ... Vel, det tar nok noen dager da jeg må målo opp og skjøre og fixe osv, pluss at jeg må få tak i vifte og bytte kjøleribben på grafikkortet Hvis noen trenger hjelp til å få lagt opp bilder så kan dere sende meg en pm så skal jeg fixe det, legger de på serveren min Endret 9. februar 2004 av Rune_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå