Luv Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Vet ikke om jeg egentlig trengte å lage ny tråd, men jeg synest dem var så ENORMT pene og bra lagd! Jeg snakker om dette! me <3 shuttle Endret 8. februar 2004 av dD. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tihi...ser ut som en sånn liten baby mod Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mhm. Veldig fine de.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Den første av dem var J**** kul og stilren! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Djevelhodet minne litt om mine planer... se sign 6y mods asså alle e 6y Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Den nest siste var ubermod.. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Fy Feite..... Steike så tøft!! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det ene der minte meg om de gamle biltypene med runde store lys. Og det er ikke fint. Bilene har nok ødelagt for meg når det gjelder den modden. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Veldig bra modder, skulle selv ha kunne gjort noe slikt med min Shuttle! Skal si at de kan dette med å modde, ikke så vanlig på barebon maskiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Veldig bra modder, skulle selv ha kunne gjort noe slikt med min Shuttle! Skal si at de kan dette med å modde, ikke så vanlig på barebon maskiner. Det er mange som modder barebones, bare ikke vi i lille Norge. Kule mods, galne tyskere. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, det må jeg si. Nice.. Vi skal ikke gjøre dette til en shuttle topic da? Alle som har en modet shuttle, kan poste bildene her Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Slettes ikke dumt skal vel slenge opp noen bilder snart. men må bare få dremel i hus. skal kutte litt mønster i det ene vinduet ol. Endret 8. februar 2004 av dD. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Slettes ikke dumt skal vel slenge opp noen bilder snart. men må bare få dremel i hus. skal kutte litt mønster i det ene vinduet ol. Kjempefint Får håpe det er flere som følger etter da.. Skal selv legge ut bilder når jeg har modet shuttlen min, kan ta litt tid, men som man sier: bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen som veit hva for noe de har brukt til vannkjølinga? Er jo ekstremt tynne slanger bl.a. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 viss noen vil gi vekk en slik så er det bare å ta kontakt med meg! hehe Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 viss noen vil gi vekk en slik så er det bare å ta kontakt med meg! hehe Tar i mot de fleste av de der jeg og Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg fikk pluttselig interesse for Shuttle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå