hen-enge Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har i sikkert endel uker nå fulgt med i disse Whitebox trådene som verserer her på forumet. Etter all denne lesning stiller jeg meg totalt uforstående til menneskers handlemønster. Om det ikke er snakk om Whitebox som konstant lyver kundene sine rett opp i trynet så evner de heller ikke å ta garanti reperasjoner. Hva skjer? Hvorfor gidder mennesker med litt påfyll i toppetasjen å starte et kundeforhold til denne useriøse bedrift? Vel finnes det som alltid unntak og det er mange som er fornøyd med dem. Men med all den kritikken de har fått og store muligheter for at dem får i fremtiden - hvorfor fortsetter folk å handle der? Jeg er ikke ute etter å henge Whitebox totalt, men starter denne diskusjonen med det mål for øyet at de virkelig skjerper seg. For om noen år blir de kanskje ukentlig innslag på TV2 Hjelper Deg...der de stakkars forbrukerne klager over feil osv. som aldri blir rettet!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har i sikkert endel uker nå fulgt med i disse Whitebox trådene som verserer her på forumet. Etter all denne lesning stiller jeg meg totalt uforstående til menneskers handlemønster. Om det ikke er snakk om Whitebox som konstant lyver kundene sine rett opp i trynet så evner de heller ikke å ta garanti reperasjoner. Hva skjer? Hvorfor gidder mennesker med litt påfyll i toppetasjen å starte et kundeforhold til denne useriøse bedrift? Vel finnes det som alltid unntak og det er mange som er fornøyd med dem. Men med all den kritikken de har fått og store muligheter for at dem får i fremtiden - hvorfor fortsetter folk å handle der? Jeg er ikke ute etter å henge Whitebox totalt, men starter denne diskusjonen med det mål for øyet at de virkelig skjerper seg. For om noen år blir de kanskje ukentlig innslag på TV2 Hjelper Deg...der de stakkars forbrukerne klager over feil osv. som aldri blir rettet!? Sant det du sier. Det virker som om nå, etter at flere brukere på forumet har bestillt maskin og slitt med leveringstiden, har de i fellesskap diskutert Whitebox aktivt her inne på forumet. Prøver de som har blitt greit behandlet av Whitebox å forsvare dem litt, glefser de til med påstander som ikke holder vann. Som jeg har sagt før; om man ikke er fornøyd med selskapet, bestiller man ikke. Forstår ikke hva problemet er... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) folk skjønner ikke sammenhengen pris/kvalitet. Jeg kjøpte en Dell inspiron for et år siden, og har hatt 0 problemer. Absolutt ingenting å klage på. Det at maskina har gått ned 60 % i pris er ikke Dell sin feil. Heller ikke det faktum at maskinen ikke kan oppgraderes. Dette er bare min egen dumhet, at jeg bestilte en rask maskin som taklet spill.. angrer bittert nå. Bortkastede penger. Endret 4. februar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå