CdBuRnR Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vil bare benytte anldeningen til å si, FY INTEL, dere kan bedre en dette =( Og jeg antar jeg neppe er den eneste som har sittet å gnidd meg i hendene etter å teste en prescott. Men når den viste seg å være så dårlig i nåværende systemer, bestemte jeg meg for å handle en northwood, for de er helt sikkert på vei ned og mye billigere en Prescott, men hva ser jeg, de få butikkene som har tatt inn Prescott, har priset den og Northwood LIKT!? Hva skjer egentlig, driver intel å bare pumper prossesorer ut på markedet for å prøve å ta oppmerksomheten fra amd's killer CPU Fx-51 ? Jeg håper inderlig at prescotten blir bedre med ny socket og chipsett, men nå er jeg bare skuffa :/ Mvh Rolf Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Heh, sånn går det når folk ikke logger av.. Det var MEG, Neptyr, som skrev det innlegget ;P Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Om du leser litt av alle testene som florer på nettet, ville du sett at prescott vil bli raskere med mere MHz og socketT. Angående prisen. Skal intel selge prescott, må de være like billige som northwood. Er de dyrer vil ingen kjøpe dem, ville du kjøpt prescott om den var 500kr dyrere enn NW på samme klokke frikvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå