FuglFøniks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hey, venn av meg skal oppgradere sitt gamle hovedkort, til et mye mer OC vennlig og plass til flere HDD. Han har Intel. Budsjett: Prisen skal helst være rundt 1,5k. Vil helst ikke betale mer enn nødvendig, ettersom P4 er på vei ut. Som sagt, godt OC vennlig og plass til HD (kontrollere ) pain Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Abit IC7-MAX3 til 1.700 kr. Hvilke type disker har han?? P-ATA eller S-ATA?? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Asus P4C800 Deluxe ligger til ønskede pris, og er visst rå til å overklokke med. Har RAID, så det kan du utnytte hvis kameratoen din skal ha mange hdd. Kan ha to SATA harddisker på en gang, vet ikke om det er litt lite. Her står det litt info fra Asus om kortet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Asus P4C800 Deluxe ligger til ønskede pris, og er visst rå til å overklokke med. Har RAID, så det kan du utnytte hvis kameratoen din skal ha mange hdd. Kan ha to SATA harddisker på en gang, vet ikke om det er litt lite. Her står det litt info fra Asus om kortet. Vill ikke annbefale dette, da det har vert en del tull med det men etterkommern til det som heter P4C800-E er meget bra. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Vill ikke annbefale dette, da det har vert en del tull med det men etterkommern til det som heter P4C800-E er meget bra. Er det problemer med south-bridgen på kortet, sto visstr at det var noen problemer der. Den etterkommeren blir litt i dyreste laget, 1800 kr. Men da ville egentlig jeg hvis jeg var deg [mange perosnlig pronomen, nesten som en Dina-sang] gått for Snekker'n sitt forslag. Eneste hittil innenfor ramma. Endret 4. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Abit IC7-MAX3 til 1.700 kr. Hvilke type disker har han?? P-ATA eller S-ATA?? Heller Abit IC7-G, mye mere for pengene og oc'er så og si like bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå