Howard Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 VS Data avvikler driften Det er nå blitt klart at nettbutikken VS Data avvikler driften, etter to år på det norske markedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 trist at selskaper gor i dunken, men sonn er det med fri konkuranse for bare ikke hope at PSdata komplett mpx osv som store for hele markedet. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 VS Data ..hmm... for å vøre helt ærlig hadde jeg aldri hørt om dem engang.. men det er trist at selskaper går dunken.. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Dette var synd. Har handlet i fra vsdata før, og mitt helhetsinntrykk var at dette var en meget seriøs bedrift med lave priser. VSData var i mine øyne en nesten direkte konkurrent til PSData, men de fleste varene var litt billigere hos VSData. Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har vsdata drevet noe som helst utenom det "norske" markedet da..? Lenke til kommentar
cpy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er deres egne feil som bare handler på Komplett og ditt datt bare for å spare 50 -100 kr,- i differanse. Dessverre, sånt er det, bare de store aktørene vinner. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er deres egne feil som bare handler på Komplett og ditt datt bare for å spare 50 -100 kr,- i differanse. Dessverre, sånt er det, bare de store aktørene vinner. Så du klager over at vi ikke handler på de mindre butikkene? Jeg handler på en butikk jeg stoler på, komplett er av den typen butikk. Ser ingen grunn til å handle de samme tinga andre plasser, det er ofte ting er 50 kroner dyrere på komplett, men handler der for det. Jeg vil ikke "teste" ut nye butikker fordi de er nye osv nei. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Så du klager over at vi ikke handler på de mindre butikkene? Jeg handler på en butikk jeg stoler på, komplett er av den typen butikk. Ser ingen grunn til å handle de samme tinga andre plasser, det er ofte ting er 50 kroner dyrere på komplett, men handler der for det. Jeg vil ikke "teste" ut nye butikker fordi de er nye osv nei. Ja, der ser du. De store aktørene vinner dette pga. bedre tilbud, utstyr, tilgjengelighet. Husk, hva du faktisk tenker og gjør så har reklamen gått inn på deg, samme skjer det med resten av Norge, det går rett inn i sofaen du sitter i. Det er deres oppgave/strategi å nå inn i stuen deres. Personlig reklame. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg vil ikke "teste" ut nye butikker fordi de er nye osv nei. Nye butikker!? Nei fysj, bort med dem, og alt annet nytt også. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er deres egne feil som bare handler på Komplett og ditt datt bare for å spare 50 -100 kr,- i differanse. Dessverre, sånt er det, bare de store aktørene vinner. alt det du sier der stemmer bortsett fra at komplett er som regel 50 kr dyrere. Jeg biter ikke po reklame samme produkt UNANSETT hvor man kjoper det og alle aktorer mo folge norsk lov uansett. Jeg handler som regel po databutikken.com de som nesten alltid billigst Lenke til kommentar
cpy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Jeg handler som regel po databutikken.com de som nesten alltid billigst Men databutikken.com er svensk.. Endret 6. februar 2004 av cpy Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Alltid synd når bedrifter går i dunken . Vs data var alltid en god konkurent på nett markedet og var med å presse prisene ned, samtidig som de greide og konkurere med de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå