Gå til innhold

Problemer med Shuttle


Anbefalte innlegg

Hallo

 

En kamerat av meg har en Shuttle SB61G2. Den ble kjøpt for nesten et halvt år siden på komplett.no

Fra dag 1 så har det hvert problemer med den! Den vil ikke alltid starte, det vil si, den vil ikke starte i det hele tatt, ingenting skjer. Men etter en halvtime med jevt og trutt trykking så kommer maskina på til slutt. Da booter den som normalt og alt virker ok. Så når man skrur maskina av igjen er det samme problemet nesten hver gang. Det er ikke alltid det skjer, men noen ganger skjer det.

Så det vi gjorde var å sende maskina tilbake til komplett på retur. De testet den (med alt av hans hw i) og de fant ingen feil, det vil si at problemet ikke oppstod når de prøvde den. Så nå idag fikk han kameraten min tilbake Shuttle'n da, og den har samme problemet, den vil ikke starte med engang :(

 

Så hva bør han gjøre? Sende den tilbake igjen? Vi har prøvd på mail og forklare komplett.no at feilen kommer og forsvinner stadig, så noen ganger er det vansklig å finne ut feilen, men den maskina er i daglig bruk og merker den stadig...

 

Jeg har forresten en liten anelse om at det muligens kan være et "halveis" defekt PSU kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...