Halvsame Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er det noen vits å kjøpe et "ferdigmatchet" kit for å kjøre Dual Channel? Tenker f.eks. på å kjøpe to stk. TwinMos 3200, i forhold til det å kjøpe en TwinMos 3200 dual-pakke som koster litt mer.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Med to matchede brikker har man garanti på at de fungerer med DC, kjøper man for seg KAN man oppleve at de ikke vil være med på DC. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hvor stor sjanse er det for at de ikke funker sammen da? Sånn ca? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 sånn ca. 0.01% tror jeg! Matchede par er bare en salgsgimmick. Hadde det vært analoge komponenter, ville matchede par vært lurt, men her er det snakk om prikk like komponter. Jeg har forresten 3 helt vanlige DDR-brikker og kjører dual channel som hakka møkk! (2x256 + 512). Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Takk takk, det var det jeg tenkte . Da blir det 2 enkle brikker på meg. Edit: det viser seg at prisforskjellen hos mpx er 25 kroner, så jeg kjøper like godt DualPack jeg (forutsatt at de kommer på lager på fredag, de er ubekreftet 6/2-04). Endret 4. februar 2004 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå