mac1334 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Elementet inn mot veggen ja.. og bassreflexen ut mot deg.. Slik har jeg det iallefall. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Elementet inn mot veggen ja.. og bassreflexen ut mot deg..Slik har jeg det iallefall. nei det er en dårlig løsning Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Elementet inn mot veggen ja.. og bassreflexen ut mot deg..Slik har jeg det iallefall. nei det er en dårlig løsning Hele poenget med bassrefleksen forsvinner hvis du dytter den tett inn mot en vegg. Så fortsett å ha det slik du. Endret 8. februar 2004 av IIIvolt Lenke til kommentar
alexf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det kommer vel an på kvaliteten på sub'en. Dersom den er billig og har en svampete lyd kan den like gjerne stå ved veggen. Derimot kjøper man ikke en high-end sub og plasserer den ved veggen. Se også Hi-Fi Klubbens PDF-guide om hjemmekino-installasjon. Fant linken på DinSide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå