Gå til innhold

Er det noe PCen min ikke greier?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ganske lik - AMD K7 800 - 256MBram.

Den funker helt fint til alt annet enn spilling i nyere spill. føler egentlig ikke behov for å oppgradere for noen annen grunn enn spill, men siden jeg ikke er så sinnsykt spillegal så lar den oppgraderingen vente på seg en stund til... (sommer eller noe sånt hvis jeg har penger).

Litt kjipt at alle spill må ha så bra maskin...

men hva har vi spillkonsoller til?

(ikke til å linke eller spille FPS spill i hvertfall - derfor har jeg kun PC..:smile:)

Noen som ærlig talt synes det er kult å spille FPS spill på spillkonsoler?? skjønner meg ikke på slike folk... du MÅ ha mus for at det skal bli kult... dessuten pleier tempoet å være litt tregt. Quake 1 tempo er kult.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-15 02:33, GeeZuZz skrev:

jeg har ganske lik - AMD K7 800 - 256MBram.

Den funker helt fint til alt annet enn spilling i nyere spill. føler egentlig ikke behov for å oppgradere for noen annen grunn enn spill, men siden jeg ikke er så sinnsykt spillegal så lar den oppgraderingen vente på seg en stund til... (sommer eller noe sånt hvis jeg har penger).

Litt kjipt at alle spill må ha så bra maskin...

men hva har vi spillkonsoller til?

(ikke til å linke eller spille FPS spill i hvertfall - derfor har jeg kun PC..:smile:)

Noen som ærlig talt synes det er kult å spille FPS spill på spillkonsoler?? skjønner meg ikke på slike folk... du MÅ ha mus for at det skal bli kult... dessuten pleier tempoet å være litt tregt. Quake 1 tempo er kult.

Jeg synes ikke PDark på N64 er så aller verst i multiplayer men. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

sosohal skrev (2002-03-14 22:16):

P3@800

256 MB SDRAM

80 gig Western

Spacewalker Shuttle Apollo Pro HK

Gainward GF2 ti

Er det noe denne PCen ikke vil greie (foruten Maya osv)?

Det eneste jeg kunne anbefale deg er vel en 256sdbrikke hvis du har plass, men ellers ikke noe spes.

Personlig så synes jeg at det var stor økning da jeg oppdatere min pc fra 256sdram til 512sdram, men det kommer vel litt fra person til person.

Men egentlig så trenger du ikke en raskere maskin, ikke så lenge du klarer å spille greit spill som Serious sam 2,MOHAA osv, som er litt grafikkrevende, men ellers så har du en god pc.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-14 22:28, eunaas skrev:

ikke vil greie? ...

-kanskje å rippe en DVD film på under 1 time...

-spille x-box spill!

-den vil ikke klare AMD XP prosessorer...

-duste spørsmål!

MEN den har kanskje litt mer IQ en deg!
:grin:

det finnes ikke dumme sprøsmål, bare dumme svar, her er jo ett av dem!

Housey

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...