eskarls Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har samme greie gående for 4000 kr for noen pc deler. Gikk ut av posten uten å betale! Dette er 6 mnd siden, fikk i forrige uke purring om at jeg vennligst kunne betale!! Er litt usikker.....ifølge mange her så kan jeg komme ut av det uten problemer!! Skjønner ikke helt det da men!! Jeg er folkeregistrert på den adressa di sendte pakka......der finner de personnummer o.l. De kan vel bruke det mot meg på en eller annen måte? Kan ikke noen folk(politi,posten) dukke opp på døra mi?? eller sender dem bare inkasso etter hvert? Det siste jeg vil ha er inkasso............. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) En person som gjør en tabbe som fører til økonomisk tap for bedriften, har intet ansvar for å tilbakebetale dette what so ever. Derimot kan gjentatte 'svinn' være grunnlag for oppsigelse. Hvis en ansatt blir tatt i å stjele kan bedriften politianmelde og kreve tilbakebetaling. Endret 16. februar 2004 av alexf Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hadde det vært en privat sak, så hadde det blitt betalt, men posten er staten og staten stjeler fra oss hver bidige fuckings dag!!!!!! Posten er aksjeselskap... det er bare for å skille penger.. Sektorkode: 630 Statlig eide foretak Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 men med ærlighet kommer man lengst. slik er det bare Ikke alltid. Hadde jeg vært ærlig hele tiden så hadde nåkk både jeg å noen av vennene mine hadd skikkeli problem med ****** .. Å det er ikke noe jeg ønsker ****** vil ikke si hvem/hva det gjelder, virker jo som mange på dette forumet er dønn ærlige, å snille gutter/jenter, og jeg vill ikke ha noe av at ting og tang blir raportert for de/den det gjelder! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kan være lurt å si ifra å betale nå. Om en stund kan det være at du glemmer det så bruker du pengene du skulle betalt, plutselig får du en inkassovarsel. Da har du plutselig ikke penger å betale med, eller du må bruke penger du hadde tenkt å kjøpe noe annet med. Da er det surt mens du lever som en greve nå. Du har antakeligvis satt av penger til denne varen og da mener jeg at det er greit å bruke de når de skal brukes på det som er planlagt. Ellers var det noen skremmende historier her... aldri i verden! saksgangen er slik: 1. faktura 2. 1.purring 3 2.purring/inkassovarsel 4 Inkasso Inkassone kan man selvfølgelig bestride.... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 sitter selv med en god pc bestilt for ett år siden! ikke betalt for da, siden postmannen sa signer her. og jeg spørte om jeg skulle betale noe og han sa nei. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 har du fått regning arrae?? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har samme greie gående for 4000 kr for noen pc deler. Gikk ut av posten uten å betale! Dette er 6 mnd siden, fikk i forrige uke purring om at jeg vennligst kunne betale!! Er litt usikker.....ifølge mange her så kan jeg komme ut av det uten problemer!! Skjønner ikke helt det da men!! Jeg er folkeregistrert på den adressa di sendte pakka......der finner de personnummer o.l. De kan vel bruke det mot meg på en eller annen måte? Kan ikke noen folk(politi,posten) dukke opp på døra mi?? eller sender dem bare inkasso etter hvert? Det siste jeg vil ha er inkasso............. Kanskje jeg er helt på vidda nå, men hvis du er så nervøs for å få inkassovarsel så kan det jo være en idé å faktisk betale det du skylder? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Vel det farlige med "lettvinte" løsninger er at de lett blir en vane og da er det fort å bli sittende i saksen , det kan jo straffe seg senere i livet . PS: Det er jo veldig populert å bruke pengeinnkrevere og de kommer som regel uanmeldt Endret 17. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) torpedoer ? Endret 17. februar 2004 av Errae Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Posten Norge er AS Posten Norge er BA !!! Jeg har jobbet der, så jeg vet! Omdanning av NSB BA og Posten Norge BA til statlige aksjeselskaper Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 PS: Det er jo veldig populert å bruke pengeinnkrevere og de kommer som regel uanmeldt Den var morsom.. Tatt seg kraftig ut om Posten hadde sendt torpedoer etter folk ja! Da skulle jeg ha led meg i hjel.. HEHE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå