jeskeide Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 eg klarer ikke å finne ut hvordan jeg presenterer dataen jeg henter ut fra sql databasen i text vindu. Jeg skal leger inn noen data som jeg skal bruke til å generere et skjema senere. Dette skjemaet har jeg laget med text vindu. Jeg vil altså hente ut noe som ligger i databasen til et spesifikk text vindu på skjemaet mitt. noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
magh Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 <? $sql = "SELECT felt1, felt2 FROM tabell WHERE id='$var'"; $query = mysql_query($query); $row = mysql_fetch_array($query); echo "<TEXTAREA ROWS=4 COLS=20>" . $row['feltnavn'] . "</TEXTAREA>"; echo "<P><INPUT TYPE=TEXT SIZE=10 NAME=asdf VALUE=\"" . $row['feltnavn2'] . "\">"; ?> Forutsatt at du bruker MySQL. Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hvordan blir koden viss jeg skal referere til et skjema som jeg allerede har laget da ? dvs jeg vil refferere til et allerede eksisterende text felt på ette annen skjema som jeg har. Endret 4. februar 2004 av jeskeide Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva mener du med det? Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kan du ikke bare sette <?php print($post[input]) ?> inni et <textarea> felt? funker hos meg når jeg bruker htmlarea replacement på tekstfelter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå