vetle- Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Skal kjøpe meg bærbar, noen tanker +- om denne? Her er den Endret 4. februar 2004 av vetle- Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hadde heller sett på TravelMate serien. Da jeg kjøpte min TM 290 fikk jeg råd om å styre lang unna Aspire serien, da de har veldig dårlig batterikapasitet. Legg til ett par tusen og du får en Centrino maskin. Det er verdt det. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg synes det ser ut som du får mye mer for pengene om du kikker på Tundra PC'ene til PSData jeg, de bærbare altså, spesielt Cendrinoene. Selv vurderer jeg sterkt å kjøpe en Tundra 1557P. Om du vil bruke litt mindre penger kan du jo velge en med mindre minne og harddisk eksempel, eller uten så bra skjermkort og oppløsning på skjermen. (Ikke la deg lure av prosessortallet, da Pentium M 1,5 eksempel tilsvarer en Pentium 4 2,ettellerannet. Og disse er vel derfor litt raskere og mer stillegående så vidt jeg har skjønt, eller blir litt mindre varme kanskje?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå