Karibi-Kåre Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei Dette er da post nr. om montering av noe i Chieftec, men jeg må få hjelp. Jeg kjøpte en Spire Rund Katode, for å montere på vifte. Det viste seg at jeg ikke fikk montert den i den patenterte vifte-monteringa, som bl.a. Chieftec bruker. Noen som vet hvordan jeg kan få den montert på vifte, og i så i den holderen? Takk Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Strips? Det må vel finnes noen andre metoder, men jeg skal skrive den ned. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva med dobeltsidig teip ? det syns hvertfall ikke, med tanke på strips... Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Det kan være en ide, ja. Skal teste de ut. Har midlertidig teipa den fast under PSUen, det fungerer jo greit, men jeg vil ha den på vifta. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 dobbel sidig teip holde ikkje bra.. plutselig. KADUNK! PANG.. røykluft Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Får kanskje satse i noen strips, jeg får se. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bor hull bak og fest vifta på vanlig måte. (skruer) Ikke for å ta over helt her men jeg lurer på om det går an å skyve hardisk hylla helt inn foran sellom den stygge lilla vifte holderen sitter der. Jeg får den nemlig ikke tilbake. Nå står den halveis ute og ser ganske dumt ut. Vil gjerne ha vifta her fordi det kjøler hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå