pebbe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg tenkte å hive ett par av mine dvd-filmer inn på datoren. Lurer på om kvaliteten på filmen (tenkte i .avi) blir avhengig av hvor sterk maskinen er. Kort om specs: 1,2ghz celeron, 512 mb sdram Om det tar lengre tid som f.eks. dobbelt så lang tid som filmen er ikke noe problem. Jeg tenker på kvaliteten. Noen som vet? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kvalieten er ikke avhengi av maskinen, det eneste er at med dårlig manskin tar det lang tid... Størrelsen på (*.avi) fila bestemmer kvaliteten. Håper det hjalp... /cyrus Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 last ned superdvd-ripper og divx 5.11. kvaliteten bestemmmer du selv. har komprimert noen av mine filmer og med tilnærmet dvd-kvalitet må du innstille deg på at de fort kan ta over en gb. på min pc tar det fra 3-4 timer å komprimere etter hvor lang filmen er. men jeg har en treg harddisk så det går sikkert fortere hos deg. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Takker for svar! Jeg tenkte på alt snakket om dropp i framerate og det som verre er. Dette gjelder såklart spill, men innbillte meg det gjaldt konvertering av filmer også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Stenges pga feilplassering. Skal ligge under Programmvare (siden det er det du er ute etter å få tak i slik at du kan rippe DvD'en). Prøv www.doom9.org by the way.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg