schwenkis Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Av en eller annen grunn får jeg ikke installert windows XP, har prøvd å kjøre en ren installasjon, men hver gang får jeg opp feilmeldingen: Fatal error: parameter is incorrect Hadde tro på at jeg skulle få installert XP etter at jeg flashet bios'n til aller nyeste versjon, men nei, samme feilmelding dukket opp. Noen som kan hjelpe? :?: :?: MSI K7T PRO 2-A WD 40 GB AMD Duron 700 Mhz@800 Mhz 768 MB SDRAM GainWard GeForce 3 TI/460 Plextor 24/10/40 Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Har du piratkopi eller original XP? Lenke til kommentar
zexs Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Uansett om fyren har originalkopi eller ikke så burde d ha virka... Men nok om d! Fatal error? Har du prøvd andre os? Kanskje d er disken din som er problemet... Prøvd på andre maskiner? Lenke til kommentar
SNEBoP Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 hi sjekk dette: 1. Her 2. her 3. her sjekk også: her eller søk etter parameter+is+incorrect på yahoo.com Noen spørsmål: - Er dette en upgrade fra win2k, om det er det kan det gå på rettigheter mot filer som skal oppgraderes - Har du flere detaljer på meldinga? Om det er en fullpakke windows XP du har kan du jo ringe MS Support. Men er det en OEM pakke du har, da har du ingen fri support hos Microsoft fordi den er billigere bl.a., da må du kjøpe support. Eller du kan kontakte din leverandør for fri support på produktet. //snebop Og sjekk f.eks. _________________ | CSi=9 | WinXP | AMD2000XP | | 512DDR | Herc3D Prophet II T | | MSi | CSi=9 | (fikset noe veldig lange URLs om til korte links "her") [ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-03-14 23:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå