bergetun Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Noen som har peiling på hvor jeg kan få en nokia 6600 billigst mulig med bindings tid fra en butikk (ikke netshoper) ?? I bergens område. Han som skal ha den må ha den i dag. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 stikk inn på Elkjøp eller bonus/expert. De har vel en form for prisgaranti sånn at hvis du finner en som er billigere om et par dager så får du igjen mellomlegget pluss litt til. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Elkjøp har den til 2795 kr med NetCom Talk. Det er jo en grei pris synes jeg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er det en Lefdal i begebs område? Hvis det er det kan du få den veldig billig iallefall Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 nærmeste lefdal tror jeg ligger i stavanger eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 nærmeste lefdal tror jeg ligger i stavanger eller noe sånnt. Ja det er en i stavanger(forus) men det er nok litt for langt vakke ja, da vill jeg gått for elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå