sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har nå kontantkort som er "registrert" på meg. Og jeg lurer på om det går ann å få overført nummeret til mamma eller pappa da jeg har lyst på Young Talk eller lignende når jeg skal ha meg ny mobil (ikke så alt for lenge til)? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, det går an. Se på hjemmesiden til din leverandør. Sist jeg gjorde det kostet det 200 kroner. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 vet ikke om leverandøren min har hjemmeside. har You Cash (eller ka det no heter), men fikk info av de for en stundt siden om at Netcom hadde overtatt. Men når jeg går inn på mother.no så blir jeg ikke gjenkjent som netcom-kunde... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Search and you will find sa nå bestefaren min! You hjemmeside Her har du sikkert tlf nummet til kundeservice til You. Prat med dem! De kan sikkert svare for seg! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Koster ingenting å endre bruker på et kontantkort hos netcom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå