petterbaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hei jeg sitter med en thermaltake 11 vifte som bråker noe så sinnsykt!! kjører på 4800rpm siden jeg har overklokket prossesorn men tempen er ikke bedre enn 48-52 grader full load uansett. Så jeg lurte på om det er en eller annen måte og modifisere den til å ikke bråke så forferdelig? hadde kanskje vært en ide og byttet ut kjølepastaen min med artic silver eller no,men hadde den blitt kaldere da? for da kunne jeg i det minste skrudd ned på vifta. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har samme vifte, men kjører den på hastigheter mellom 3000 og 3200. Jeg overklokket fra xp2500 til xp3200. Tempraturen med maks load ligger på ca 54 grader. Jeg brukte den goopen som fulgte med. Noen velger å bytte ut vifta med den papst vifte for å redusere støyen. Du reduserer nok tempen med noen få grader med bedre goop. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 -Feilpostet Vi har en egen kategori for luftkjøling på overklokking.no som heter Luftkjøling Pass på neste gang at du poster i riktig kategori! Les Rettningslinjene Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå