Qwseyvnd Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hmm...jeg lurer på hvor ligger windows sin kjerne filer? Har lyst vite hvor de ligger, vet selv hvor Linux sin ligger... Har tenkt å ta vekk de oppstart som "lsass.exe" som jeg ikke trenger og har disablet...vil ha minne-forbruk fra 256mb til 1-20MB. Egrer meg over WinXP krever så mye ressurser, derfor. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Dersom du vil at Windows XP skal bruke mindre ressurser så er det bare å søke etter en side som har en guide over hvilke services som Windows trenger for å kjøre (og det Windows ikke trenger) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eller du kan prøve XPlite. http://www.litepc.com/xplite.html Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg ser Windows 98 går an helt til ned 9 MB, men kan den ned til 2-4 MB? kommer den til ikke å ha DirectX 9 og Matrox Parhelia = 20-30 MB harddiskplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå