cwerner Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg trykket på bare på auto-detect på skjermkortinnstillingene(brukte coolbits trikset) Etter å ha testet en stund da så gikk den fra 475/950 til 540/1004 Er dette mye? Jeg skal teste med 3D mark 03 nå snart Endret 4. februar 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 hm... jeg får noe herpå grafik i 3d mark... hva burde jeg gjøre? sette ned core eller minne? eller begge deler? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Får du artifacts er det for mye, da går du 5 og 5 nedover til det blir borte. edit : prøv begge. Endret 4. februar 2004 av lavizh Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) på den dere flytesten så kommer det noen sorte prikker, og på troll's lair så kommer det litt gærne farger når hun dama kommer inn den døra! EDIT: har nå satt den ned til 515/995 og da ble grafikken grei! Endret 4. februar 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå