sidv Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Trenger et bra webforum. Denne løsningen som brukes her ser bra ut. Men så var det mye sånt skummel php-greier da. Er det vanskelig/tidkrevende å lære seg det ? Finnes det noe tilsvarende dette som er enklere å sette opp ? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 dette forumet som kjøyres her ikkje noko vanskeligt å sette opp.. eg har sett det opp, tok meg noen timer for å finne ut korleis det skal fikses til, det vanskeligeste er å så database serveren til å funke, konfigureringe av php`en er ikkje noko problem se på http://www.phpbb.com der står det korleis det skal fikses til.. du trenger ein web server som takler php og ein mysql server.. Lenke til kommentar
sidv Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Ja, men hvis man ikke skal hoste det selv da på egen maskin ? Finnes det noen gratis-servere som har både mysql og støtte for php og det man trenger ? En annnen ting er at man må ha innlogging her, det er ikke en fordel på private sider da det vil resultere i svært liten aktivitet. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei sidv! Veit ikkje om noen som, vil gi deg gratis php+Mysql støtte... Men, start.no gir deg gratis php og txt støtte.. Da kan du bruke http://www.kellishaver.com sitt forum.. Følger linken der det står download.. Og laster ned den nyaste versjonen.. Lenke til kommentar
sidv Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Takk for svar, men jeg ser ikke hvor det står noe om download der.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei sidv! Det har blitt forandra layout siden sist eg besøkte sida.. Ta og send han/ho ein mail å spør om han/ho kan sende forumet til deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå