Gå til innhold

Anbefaling ønskes!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen NVIDIA GeForce2 MX kort kommer med flerskjerms løsning , men Matrox har den beste løsningen foreløbig ellers så har ATI Radeaon 8500 også flerskjerms støtte men jeg anbefaler deg å beholde Matroxen så lenge .så framt du driver mye med spilling så vil jeg anbefale Radeon 8500.

Lenke til kommentar

Ja G550/G450 er ivertfall ikke noe og satse på :sad:

En god del tregere spillgrafikk en det G400 Max

har...

Ja matrox sluttet jo helt og satse på 3D grafikk etter att de fikk store problemer med en testversion av G800 som de prøvde og lage...

Etter dette har matrox kun satset på og kutte ned produsjonsutgifter og gitt ut G450 ,G550 som er "litt" billig utgaver av G400 med noen forbedringer men med lavere produksjonsutgifter en det G400 hadde...

Så skal du ha 2 skjermer er det nok ikke annet og gjøre enn og fortsatt bruke ditt 400 max kort...

Men ærlig talt er 2 skjermer noe og satse på da ?

Vis man ikke har helt spesielle behov ?

Hadde selv ett Matrox G400 med 2 skjermer(dual head) en stund men fant ikke den store nytten av det så jeg solgte mitt G400 kort og kjøpte meg Hercules Propohet 4500 (kyro II)

Noe jeg ikke angrer på da det kortet jeg har nå er så MYE bedre til spill en det G400 var ... + att 2D er nesten like bra som på G400 kortet ...

Men hadde det vært i dag , hadde jeg kjøpt meg en ATI Radeon 7500 til under 1.551,- på ITbutikken.dk

Ett meget bra kort til en rimelig pris :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

sitter faktisk og venter på ATI Radeon 7500, jeg.

den har det meste jeg trenger ihvertfall..

..og en god pris oxo!

dette kortet konkurrerer og slår nok et hvilket matrox kort. kjent for god 2D/DVD og helt overkommelig til dere spillere..!

selv er jeg nok mere 2D/Video/Dual Screen fyr, men med mulighet for spilling..

hadde det bare kunnet kommet i salg! - det enste jeg venter på nå er det kortet. Resten av ny-maskinen er ferdig komponert...æsj!

[ Denne Melding var redigert av: sleazer på 2001-10-26 20:05 ]

Lenke til kommentar

sitter faktisk og venter på ATI Radeon 7500, jeg.

den har det meste jeg trenger ihvertfall..

..og en god pris oxo!

dette kortet konkurrerer og slår nok et hvilket matrox kort. kjent for god 2D/DVD og helt overkommelig til dere spillere..!

selv er jeg nok mere 2D/Video/Dual Screen fyr, men med mulighet for spilling..

hadde det bare kunnet kommet i salg! - det enste jeg venter på nå er det kortet. Resten av ny-maskinen er ferdig komponert...æsj!

Ja 1500-1600 kr får Radeon 7500 er jo "innbrudspris"

Jeg har sjekket en del tester av det og de er virkelig ett røverkjøp da det i mange (de fleste) tester slår alle GeForce 2 kort i 3D (Spill) , pluss at 2D grafikken er jo bare så mye bedre på ett Radeon kort en på ett Nvidia

kort...

Så jeg er nok litt misunnelig :sad:

men men det er bra det Hercules 4500 kortet jeg har også :smile:

Desuten betalte jeg jo bare 1000,- (Bulk) får det...

Lenke til kommentar

Har G400max og er meget fornøyd, DualHead/DVD løsningen er svært bra. Byttet det ut for tre mnd. siden med et Asus7100Magic 32MB GeForce2 MX-200 (magic up my a..) Men har hatt så mye trøbbel med GF2 nå (i Direct3D) at jeg byttet tilbake. Og Matroxen er SÅ mye bedre i 2D...

Får 2274 poeng i 3DMark2000 med GF2 kortet og 2619 med G400! Vet ikke hvorfor, men skal IKKE være sånn!

Men jeg ville nok gått for ATI neste gang, fått litt avsmak på Nvidia... men ikke noe treigere enn 8500 :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...