Franking Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Er det noen som vet hva vifte kontaktene 3 pins har slags betegnelse? har prøvd å finne de på elfa men det virker jo håpløst å finne dem. skule gjern likt å vist hva de kontaktene til temp kablene heter også. send gjern linker til plasser hvor det står om alle de forskjelige kontakter i pc sammenheng takk på forhånd Endret 4. februar 2004 av Franking Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) vet ikke helt hva du er ute etter jeg men kanskje dette hjelper Strømkabler hos microplex Tror det heter 3-pinskabel Endret 4. februar 2004 av MaJuice Lenke til kommentar
Franking Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) det stemmer at det er 3 pinskabel. Det er disse eg er på jakt etter navnet på (betegnelse) kontaktene altså! 3 pinskabel skal ha tak i løse kontakter for å kunne lage egne kontakter og for å kune lodde dem på krets kort. Endret 4. februar 2004 av Franking Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg tror det heter molex kontakter. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er jo de store som gir strøm til feks. hardisker og cdrom, men so også brukes til vifter når viftene har for stor effekt til hovedkort montering. Og noen som bare bruker de til viftene og. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg tror det heter molex kontakter. Molex er navnet på produsenten av kontakten. Heter "3 pins Molex" Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nei, jeg mener at molex er 4 pins kontaktene som går inn i cd-rom og harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå