tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kor kan eg få kjøpt sån fingerscaning.... såg d et elr aent sted.. d ser bare så sweeeeeeeeeeeeeeeet ud ---------------------------------------------------------------------------------------------- Takker for alle svar Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) vet ikke om dette har med casemod å gjøre da men.. Edit: her Endret 4. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 den har det vis du moddan in i kabissenet Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 *wEE* Tep0seN, ska bli fett me Finger Scan må få meg ein eg åg =P Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 OT: Får litt blandede følelser av avataren din XEPTiCON Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 OT: Får litt blandede følelser av avataren din XEPTiCON sinna? Lenke til kommentar
implex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Liker du den ikke, fordi flyene ikke treffer ? mullah, er det deg ? Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er vel ikke helt rette timingen å bruke dette som avatar. Lite voksent spør du meg. Lenke til kommentar
implex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sant nok at det er en kjip ting og spøke med. Men det er jo forsåvidt harmløs. i.o.m at flyet bommer. men en kan lure på hva som menes med " in a perfect world " som bildet heter... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 fingerscanning er vel ikke akkurat noe nytt..=P husker dem hadde det på tastatur for flere år siden, men huff så slitsomt å bruke sånt. =S Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sant nok at det er en kjip ting og spøke med. Men det er jo forsåvidt harmløs. i.o.m at flyet bommer. men en kan lure på hva som menes med " in a perfect world " som bildet heter... Ja d e jo små kjipt men kan jo iche gå ront å vera sinna å leis får d i all evihet? eg ska finna nytt bilde snart d va bare midlertidi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Xepticon: Ville fjernet den avataren din hvis eg var deg. Er ikke lov med animerte avatarer her på forumet. Du risikerer å miste muligheten av å ha avatar. Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hihi kej nettop fiksa takk for opplysningen Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 snakk om å holde seg t temaet Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Avataren var jo morsom Må ikke være så overseriøs. Da har jo terroristene fått viljen sin. Kameraten min har sånn fingerscan og det ser skikkelig sjef ut! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har fingerscan på Ipaq'en min (HP Ipaq H5450).. Men den er sinnsykt ekkel å bruke. Mye bedre med f.eks. en firesiffret kode å taste inn.. Om noen skal låne pc'n din så må du jo uansett skru den av. Blir for upraktisk etter min mening. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg søkte etter casemods, men hva f... er det jeg er kommet til. Fingerscan? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den kommentaren min var nok til å spore av hele diskusjonen. Back to topic, hva du skal med sånn ekkel fingerscan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå