Imidura Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Da jeg startet opp windows fant jeg verken cd-romen eller brenneren. alt jeg gjorde var å sette inn trådløst nettverkskort. Noen som vet hva som ka ha skjedd? Ja, de er plugget inn skikkelig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kanskje de ikke får nok strøm... Hvor stor er strømforsyningen din? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 360W Det burde holde Ta ut strømmen og ide-kabelen på den ene cd-romen og start på nytt. Finner Windows den ene? Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ta ut strømmen og ide-kabelen på den ene cd-romen og start på nytt. Finner Windows den ene? Nei Bytt PCI- slot..... På nettverkskortet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ta ut strømmen og ide-kabelen på den ene cd-romen og start på nytt. Finner Windows den ene? Nei Bytt PCI- slot..... På nettverkskortet? Jepp ! Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Det hjalp ikke. Prøvte også å ta ut nettverkskorte og starte opp. men resultatet var ikke forandret. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det hjalp ikke. Prøvte også å ta ut nettverkskorte og starte opp. men resultatet var ikke forandret. åssen pc har? prosessor? skjermkort? hardisk? HK? og CD-ROM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå