Plomma2 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei (Til moderator, var i tvil om denne posten skulle være her eller i klan diskusjon. Beklager hvis jeg postet feil og flytt posten i stede for å stenge den plz ) I alle fall: Jeg har billett til TG04 og jeg tenkte å dra sammen med csklanen min, men siden de stortsett er nordleninger så skal de på artic lan i tromsø. Jeg har lyst til å delta i cs 5on5 compoen. Så jeg lurte på om noen ville starte en TG04 clan for å delta. Jeg har spilt i nesten 1.5 år. Forventer ikke å vinne hadde bare vært gøy å delta. Ta kontakt hvis noen andre har lyst til det samme. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tja.. hadde vært fett det.. men, vet ikke hvor skilled folk du er ute etter da.. jeg har spilt cs on/off i 1-2 år.. on/off pga ustabil linje Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) kanskje neste år eller året etter der. er det fortsatt aktuelt? (hvis jeg ikke har en klan i den tid) Endret 7. mars 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Locci Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei Ta kontakt hvis noen andre har lyst til det samme. kan vera me i step inn jeg (sier ikke at jeg er den beste men jeg vil også ha det gøy ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå