MrVilla Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har ved et uhell slette en meget viktig fil. Noen som vet hvordan jeg får undeletet denne igjen? Jeg har ikke restartet pc'en og maskinen er lite brukt. Den ligger ikke i papirkurven ettersom den ble slettet sammen med en masse annet, og det tok for mye plass. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Nyttet ikke. Kunne ikke bruke den på nettverkharddisk Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nyttet ikke. Kunne ikke bruke den på nettverkharddisk nix, det må kjøres lokalt. Legg det inn på den maskinen der nettverksdisken ligger. Regner også med at du må ha administratorrettigheter. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fungerer det på fat32 også? Skulle foreta en enkel formatering etterfulgt av installasjon XP på moren min sin PC...men smart meg klarte å formatere før jeg tog backup av viktige dokumenter!! Er det overhode mulig å hente frem informasjonen igjen? Takknemlig for alle fornuftige svar! mvh saphiens Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du kan bruke et program som heter GetDataBack, finnes både for FAT32 og NTFS. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 filescavenger funker på alle windows filsystem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå