rab Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har lastet ned COD-patch v1.2, men har sannsynligvis lagt denne i feil katalog. Får iallefall ikke denne til å "virke". Kan noen hjelpe med plassering? Skal den i "main" mon tro? På forhånd takk! RAB Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 veldig få servere som har oppdatert enda. Jeg får ikke kontakt med de jeg var på før ihvertfall. Håper de oppdaterer snart, så jeg kan begynne å slakt igjen Patchen skal ikke legges noen plass. Det er bare å kjøre den, så installerer den seg selv Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 patchen er ein vanleg instal fil. det er bare å dobbelklikke på den og følge instruksane på skjermen.. prøv å last ned patchen på nytt vist den ikkje virker er enig at det er for få servere som støtter 1.2.. men det blir vel fort betre Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 patchen er ein vanleg instal fil. .Exe fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå