Gå til innhold

Hva må man betale for 1024 ram

Bogge

Anbefalte innlegg

Blir så jævli overgitt over slike poster som dette :no:

Hvor mye koster ditt eller datt?

SJEKK PRISGUIDEN !!!!!!!

Hvor mye kan jeg klokke ditt eller datt?

INGEN OPPSKRIFT FOR HVOR LANGT MAN KAN KLOKKE NOE !!!!!!!

Å til alle som har slike dumme spr.mål. Hvorfor ikke søke litt på forumet før man poster selv ?????

Og du stilte absolutt INGEN "dumme" spørsmål da du ikke kunne noe særlig om datamaskinen :roll:

Alle må start å lære et sted. HW forumet er et fint sted å starte, siden man kan få hjelp fra mange andre. Hvis du ikke liker å hjelpe "newbier", så kan du vel også la være å se på postene deres og ihvertfall slutte å poste slike poster!

Ontopic:

1024 mb ram er kjekt å ha synes jeg. Har sett resultatet av ekstra 512mb ram og det er verdt litt penger. Har bestilt 1gb ram, jeg :cool:, selv om jeg bare spiller.

Twinmos er et fint og billig merke hvsi du ikke skal klokke. Hvis du skal klokke litt, kan du kjøpe twinmos m/winbond, spm kan klokkes litt mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir så jævli overgitt over slike poster som dette  :no:

Hvor mye koster ditt eller datt?

SJEKK PRISGUIDEN !!!!!!!

Hvor mye kan jeg klokke ditt eller datt?

INGEN OPPSKRIFT FOR HVOR LANGT MAN KAN KLOKKE NOE !!!!!!!

Å til alle som har slike dumme spr.mål. Hvorfor ikke søke litt på forumet før man poster selv ?????

Og du stilte absolutt INGEN "dumme" spørsmål da du ikke kunne noe særlig om datamaskinen :roll:

Alle må start å lære et sted. HW forumet er et fint sted å starte, siden man kan få hjelp fra mange andre. Hvis du ikke liker å hjelpe "newbier", så kan du vel også la være å se på postene deres og ihvertfall slutte å poste slike poster!

Ontopic:

1024 mb ram er kjekt å ha synes jeg. Har sett resultatet av ekstra 512mb ram og det er verdt litt penger. Har bestilt 1gb ram, jeg :cool:, selv om jeg bare spiller.

Twinmos er et fint og billig merke hvsi du ikke skal klokke. Hvis du skal klokke litt, kan du kjøpe twinmos m/winbond, spm kan klokkes litt mer.

Hvis man ikke vet hva f.eks FSB er bør man heller ikke overklokke spør du meg. Å hvis du ikke vet hvordan man finner priser på RAM, burde man låses inne........

Skal man pluttselig overse alt man ikke liker?

Får komme med noe spr.mål jeg også da.

Hvor mye kan jeg klokke harddisken min? Kan jeg overklokke den fra ATA100 til ATA133?

Hvis jeg skal overklokke skjermkortet mitt, må jeg da ha større skjerm???

Å til slutt.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en Prescott 2.8GHz å overklokke til 4GHz, men hva er dette bios greiene alle snakker om?

:no:

Lenke til kommentar
Fra spøk til halvor, du har vel neppe bruk for mer enn 1GB RAM tilsammen, gå for hastighet på RAM - kvalitet kontra kvantitet.

Så hva er forskjellen på Noname (alltid Twinmos når jeg har kjøpt fra Komplett) PC2100- og "finfin" (les: grisedyr) PC3200-ram i praksis? Hva tjener den jevne bruker på å bytte fra 1gb PC2100 til 1gb PC3200 (eller høyere)?

Lenke til kommentar

Hvor mye kan jeg klokke harddisken min? Kan jeg overklokke den fra ATA100 til ATA133?

Hvis jeg skal overklokke skjermkortet mitt, må jeg da ha større skjerm???

Å til slutt.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en Prescott 2.8GHz å overklokke til 4GHz, men hva er dette bios greiene alle snakker om?

:no:

masse userriøst *fjernet av moderator*

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Så hva er forskjellen på Noname (alltid Twinmos når jeg har kjøpt fra Komplett) PC2100- og "finfin" (les: grisedyr) PC3200-ram i praksis? Hva tjener den jevne bruker på å bytte fra 1gb PC2100 til 1gb PC3200 (eller høyere)?

Forskjellen er at PC2100 klarer garantert 133MHz (266MHz DDR), mens PC3200 klarer garantert 200MHz (400MHz DDR).

Du trenger minimum PC3200 til P4, XP 3200+, og Athlon 64.

offtopic:

westa: skulle likt å se hva du skrev der... :laugh:

Lenke til kommentar

Til JimRamse:

Man må alltid begynne et sted. Hvis jeg hører at man kan overklokke pc'en, så setter jeg meg som mål å gjøre dette. Så begynner jeg å finne ut hvordan jeg kan gjøre dette. Hvis folk ikke tør å spørre, i redsel for å dumme seg ut, ender de opp dumme :no:

HW-forumet er det beste som har skjedd pc-brukere i norge :thumbs:

La oss nå hjelpe nye brukere, slik at de kan bli like flinke som oss en dag :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...