NoT_LinK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har et Asus A7N8X Deluxe Hovedkort med en Xp2500 Barton Jeg er ikke fornøyd med kjøleren jeg har Den bråker for mye i forhold til kjøle effekten jeg ønsker å skaffe med en ny kjøler som som er stille men samtidig kjøler veldig bra. Jeg har også et problem med at temperaturen inne i kabinetet er for høy Er det noen som har noe forslag på hva jeg kan skaffe meg Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg ville satse på en kjøler som Mist Frostbite eller Glacialtech Silent Breeze hvis du ønsker en rolig kjøler. På Mist Frostbite kan man i tillegg regulere viften, men denne kjøler greit på lav hastighet. Men en god kjøler hjelper lite hvis du har en høy kabinettemperatur. Skaff deg et par kabinettvifter så skulle saken være biff Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Klikk deg inn på Overklokking.no og se vifteguidene/testene der. Meget informativt! Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Har akkurat samme oppsett som deg, asus a7n8x og xp2500 og jeg har denne kjøleren: GlacialTech Igloo Silent Breeze 462 XP2700+ (19dBA) Den er umulig å høre, og holdt cpu temp på maks load nede under 50 grader i sommer(med temp på 30++ i skyggen).... (og dette med bare en kabinettvifte, så ja det var varmt der inne Endret 4. februar 2004 av Abel29A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå