sheherezade Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vurderer å kjøpe T610 eller ST55. Hvordan er skjermene på disse telefonene i forhold til hverandre? (farge, oppløsning, utnyttelse av plass på skjerm osv) Hører bl.a. at T610 viser "utvaskede" farger. Hvilken mener dere er det beste kjøpet? Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! ST55 har mye klarere skjerm enn T610. Se sammenligning på www.club-siemens.net på st55 bilder og test. Jeg hadde en ST55 i 2 uker. Var veldig fornøyd med skjerm og kamera, men jeg klarte ikke den trege smsen mer. Knappene gikk greit, men den var veldig treig på sms skrivning. Ellers en veldig bra telefon. Mye minne og høyttaler funksjon. Men nå har jo T610 themes (st55 har kjedelig hvite menyer) bluetooth (om du trenger det), og den er vel litt bedre på sms, men synes begge er dårlige. Skjermen er ikke bra i sollys, der er jo st55 myyye bedre. ST55 har ikke IR engang, så du må bruke penger på å sende E-Mail med vedlegg (maks 50kb) over GPRS. Men uansett får du en god telefon. Lykke til! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 ST55 har heller ikke Java. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis du venter litt så kommer t630, den har litt bedre skjem enn t610. Hablarelax Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg hadde en ST55 i 2 uker. Var veldig fornøyd med skjerm og kamera, men jeg klarte ikke den trege smsen mer. Knappene gikk greit, men den var veldig treig på sms skrivning. Ellers en veldig bra telefon. Mye minne og høyttaler funksjon. Så ST55 er faktisk tregere på sms enn T610?? Sony Ericsson har jo ikke akkurat ry på seg for å være verdens raskeste på sms skriving. Har hørt at enkelte T610 hadde susing i høytaleren under samtale. Er/var dette et vanlig problem, eller forekom det bare på enkelte mandagstelefoner? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg mener å ha lest her inne at ST55 blir mye raskere på SMS med nyeste FW Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vent på t630 og st60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå