Gå til innhold

Til dere med 64bit cpu

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

En testutgave av Windows XP for 64-bits AMD-prosessorer er nå offentlig tilgjengelig.

Testutgaven, som har en levetid på 360 dager, kan kun benyttes av maskiner utstyrt med AMDs Opteron- eller Athlon 64-prosessorer.

Siden denne utgaven av Windows XP fortsatt er under utvikling, advarer Microsoft mot å benytte den i produksjonsmiljøer.

Du kan laste ned Windows XP 64-Bit Edition for 64-Bit Extended Systems fra

http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/d...ads/upgrade.asp

Den endelige utgaven av Windows XP for AMDs 64-bits arkitektur ventes å bli ferdig kommende høst.

vet at dette ikke helt hører hjemme her, 90% av dere som gjerne ønsker å prøve dette ikke hadde lagt merke til det ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glimrende!

Takk skal du ha ThomasM.

Jeg har ikke AMD64 ennå, men planlegger en oppgradering snart så da er det greit å ha CD'n klar når hardwaren er her.

PS. Er det noen som vet hva "Shipping and handling costs apply" betyr i praksis? Altså hva det koster i kroner og øre og om dette overstiger 200kr så man må betale fortolling osv på det hele? Hvis det bare er f.eks en ~50-lapp så kan det jo være greit å ha orginal-plata med cover mener jeg. Hvis det er koster over 100kr laster jeg heller ned ISO'en.

Edit: Jeg fikk ikke til å laste ned. Ble styrt over til bestill-CD delen med en gang. "Shipping and handling" kommer i følge bestillingsprosessen på $9.85 til norge (ca 68 kr med dagens kurs).

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...