Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 En testutgave av Windows XP for 64-bits AMD-prosessorer er nå offentlig tilgjengelig. Testutgaven, som har en levetid på 360 dager, kan kun benyttes av maskiner utstyrt med AMDs Opteron- eller Athlon 64-prosessorer. Siden denne utgaven av Windows XP fortsatt er under utvikling, advarer Microsoft mot å benytte den i produksjonsmiljøer. Du kan laste ned Windows XP 64-Bit Edition for 64-Bit Extended Systems fra http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/d...ads/upgrade.asp Den endelige utgaven av Windows XP for AMDs 64-bits arkitektur ventes å bli ferdig kommende høst. vet at dette ikke helt hører hjemme her, 90% av dere som gjerne ønsker å prøve dette ikke hadde lagt merke til det ellers. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jøss, har de begynt å frigi beta-versjoner til alle? Synd jeg ikke har AMD64 sjøl ennå, men moro om noen prøver litt! (hmmm, så man må registere seg; liker aldri sånt...) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Glimrende! Takk skal du ha ThomasM. Jeg har ikke AMD64 ennå, men planlegger en oppgradering snart så da er det greit å ha CD'n klar når hardwaren er her. PS. Er det noen som vet hva "Shipping and handling costs apply" betyr i praksis? Altså hva det koster i kroner og øre og om dette overstiger 200kr så man må betale fortolling osv på det hele? Hvis det bare er f.eks en ~50-lapp så kan det jo være greit å ha orginal-plata med cover mener jeg. Hvis det er koster over 100kr laster jeg heller ned ISO'en. Edit: Jeg fikk ikke til å laste ned. Ble styrt over til bestill-CD delen med en gang. "Shipping and handling" kommer i følge bestillingsprosessen på $9.85 til norge (ca 68 kr med dagens kurs). Endret 4. februar 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå